Even!!met 2 kinderen naar de bibliotheek Ik kwam vanochtend op het geweldige idee om even naar de bibliotheek te gaan met de twee kids, Aangezien Amber haar boeken weken geleden alweer ingeleverd hadden moeten worden en ik een reminder kreeg van de bibliotheek in mijn mail box. Fuck, alweer te laat. Ik ben echt de grootste sponsor van de bibliotheek, want elke keer heb ik ruim 10 euro boete en elke keer vertel ik mezelf weer dat ik de boeken nu echt op tijd moet inleveren. Maar goed, ik dwaal af, terug naar de story. Voordat we naar de bibliotheek konden moest ik natuurlijk eerst de kinderen aangekleed en klaar hebben. Eerst Julian een schone kont. Die bleek doorgelekt te zijn, inclusief zijn romper. Lang leve de luiers van de Etos! Julian in zijn nakie in de box en ondertussen roepend naar Amber dat ik even snel naar boven moest om een pamper en rompertje te halen voor Julian. Hijgend weer beneden om vervolgens doodleuk Julian spetterend in zijn plas aan te treffen. Verdomme, hoe zou het ook anders. 2 seconden zijn luier af en Julian komt om het geweldige idee om te gaan plassen. Goed, Julian snel even wassen, box schoonmaken en een schone luier om. Rompertje aan, broek aan, trui Nu Amber snel nog. Amber schone luier (helaas nog steeds niet zindelijk, ondanks het fantastische (NOT) stickersysteem) kleren aan, schoenen en haar haar nog even in de plooi. Julian snel gel in zijn haar. KLAAR, Yes, valt mee, een half uur later en we zijn klaar om te vertrekken mama, ik heb gepoept hoor ik Amber zeggen. O my god! Tuurlijk, ik had het kunnen weten. Amber weer een schone kont en natuurlijk zit haar haar weer in de war en moeten we dat ook opnieuw doen. Goed, nu snel de jassen aan en gaan met die banaan. Kinderen in de auto en rijden maar. Snel parkeren, parkeergeld er in. Vraagt Amber: mama, waar zijn de bibliotheek boeken eigenlijk? Fuck, fuck fuck. VERGETEN! Terug naar huis, de hond helemaal blij dat we er alweer zijn, snel naar boven rennend de boeken ophalen en hup, op naar de bibliotheek. Again! Weer parkeergeld in de automaat, buggy uitklappen, Julian er in en snel naar de bibliotheek. Boekjes uitzoeken, 14 EURO !! boete betalen en naar 5 minuten staan we weer buiten. Kortom, even naar de bibliotheek met kinderen blijkt toch niet even te zijn. Maar goed, Amber is gelukkig met haar nieuwe boekjes en de Rabobank is blij met mijn 14 euro afschrijving. Dan ben ik ook gelukkig! Liefs Tumtummetje
Haha 'mooi verteld. Maar kan me voorstellen dat je helemaal bekaf bent nu wij hebben de bon die je krijgt welke boeken je hebt en wanneer je die weer in moet leveren op het prikbord misschien een idee? Gelukkig zijn je kindjes blij met de boeken. mag ook wel als je al weet dat ze 10 euro gaan kosten haha! (kidding!)
Gelukkig liggen de kinderen nu op bed en kan ik even bijkomen van ons bibliotheek avontuur . En het bonnetje op het prikbord hangen is idd een idee, heb alleen geen prikbord
haha mooi verwoord zeg, moet er stiekem wel om lachen... is ERG herkenbaar namelijk..... helemaal in de stres natuurlijk... erg vervelend he... pfff... wat bij mij dan helpt is dan op zo'n moment alles proberen los te laten en denken... ach dan maar wat later hoor... ik ga dan rustig een kop koffie drinken en laat de meiden ffe lekker spelen... en daarna ga ik pas weg hoor....
Je hebt helemaal gelijk, die heb ik normaal altijd. Maar goed, Pampers waren hier natuurlijk weer nergens in de aanbieding. Dat is altijd zo als ik ze moet hebben en bij de Etos had je nu 2 pakken voor 13 euro. Goed, ik dacht, kan het altijd proberen natuurlijk, want ze waren vernieuwd. (eigenlijk hadden ze erbij moeten zetten, 'vernieuwd, nu nog slechter!') Maar goed, nooooooit weer dus. Lang leve Pampers
Hahahaha geweldig dit en zo herkenbaar. Het mooie is dat ik (en mijn moeder, zussen enzovoort) ook ALTIJD te laat zijn met onze boeken inleveren. En dan niet een paar dagen, maar echt weken en soms wel maanden. En altijd zijn er dan mensen bij de bibliotheek (op het moment dat we de 30 aan boete moeten betalen) met honderden tips zodat we het niet vergeten. Maar lieve mensen, dat hélpt niet. Het zit ons in de genen denk ik. Wij KUNNEN die boeken niet optijd terug brengen, al tattoeer ik de datum op mijn arm: ik vergeet het. Ik vergeet de reminder, en de reminder van de reminder en daar de reminder weer van die vergeet ik ook. En ook altijd merken andere mensen op "Nou voor dat bedrag kun je het boek net zo goed kopen". En dat is ook altijd waar.. haha.
hahahaha! zo gaat dat he... Ik ga straks naar de bieb, die is hier niet open voor 12 uur. Ik moet dan ook altijd rennen, vliegen en vangen achter mijn kind aan, had je daar geen last van? Hoop wel dat mijn boete iets lager is
ik vond de vernieuwde luiers er niet aa trekkelijk uit zien, zo dun, en wat pluizig, heb ze laten liggen. ik had actie van lidl, ook nooit weer, gewoon weer aldi luiers nog nooit gelekt
hmmm word da nwat moeilijk haha. Misschien op je koelkast met een magneet? Hier valt hij elke dag in het gezichtsveld helpt echt! was ook een ramp, gelukkig niet zulke hoge boetes. Geniet even van je rust
geweldig ik kleed mijn zoon altijd op tafel aan vind ik fijner dan die krappe commode. hij wil tegenwoordig niet meer liggen als ik vind dat dat moet en niet meer zitten als mama dat handiger vind kortom hij wil staan maar kan dat nog niet zo goed. dus hangend en stuntelend een poging doen tot afdrogen na het badje staat ie doorleuk met een heel brede grijns de hele tafel en stoel ernaast en vloer onder de plassen. ik kan er niks aandoen ik schiet dan altijd in de lach. niet erg pedagosich verantwoord uiteraard, maar dat smoeltje wat ie erbij trekt. ik moet denk ik nog een beetje werken aan mijn serieus gezicht ben ik bang want dat smoeltje zal hij straks natuurlijk vreselijk gaan uitbuiten............
En anders boeken kopen ipv via de bieb. Zo te lezen betaal je nu elke keer een hoop aan boete, ook weer sonde Desnoods 2e hands via marktplaats ofzo... Volgens mij goedkoper dan steeds naar de bieb, plus het scheelt in de stress
Fantastisch hoe je dit schrijft!!!... Ik heb dat alleen niet met naar de bieb gaan... Die is alleen 's middags open hier (en dan maar 2 middagen pw) en heb dus de meiden al lang en breed in de kleren, en maak er een gezellige wandeling van en in de bieb kunnen ze zelf lekker rondkrummelen, allemaal speelgoedjes en boekjes waar ze mee mogen spelen dus nooit een probleem.... Ook de bonnetjes hier hangen in de keuken op een plek waar ik dagelijks kijk.... Maar ja dat helpt jou ws geen ene ....youknowwhat... Verder het verhaal is wél herkenbaar... elke dag dat ik Elise naar school breng heb ik dat.... en sinds ze naar de basisschool gaat is dat dus 4 keer pw..... erg ellendig.... Ben altijd 1 van de laatsten in de klas..