Even wat luchtigs... Stond vanmiddag in de supermarkt en vroeg me ineens af wat de meeste mensen doen Dus, waar leg jij het balkje? Voor je boodschappen of achter je boodschappen?
In principe erachter. Ik verwacht eigenlijk dat degene voor mij dat ook doet haha (en dus voor mijn boodschappen). Maar vaak doe ik allebei, voor én achter, want er zijn een hoop mensen die die dingen blijkbaar niet gebruiken. Vind erachter leggen logischer want er komt meestal wel iemand na jou (en zo niet, dan stopt die band tenminste met draaien als jouw boodschappen allemaal gescand zijn) en niet altijd iemand voor je, dus als er geen wachtenden zijn en je komt bij de kassa ga je niet het balkje vóór je boodschappen leggen. Wel erachter, want er kan iemand na jou komen.
Erachter, dat lijkt me ook de bedoeling. Als degene voor mij geen balkje neerlegt leg ik mijn boodschappen gewoon achter die van hem. Dan komt er ineens heel snel een balkje te liggen
Ronald Goedemondt is sowieso geweldig. Aangeraden stukjes om te kijken: - Spek - Koffie - Metal (vooral als je zelf zo in de jaren 90 metalhead was, want héél herkenbaar)
Achter mijn boodschappen. Als degene voor mij er niet aan denkt/te lui is dan ook voor mijn boodschappen .
Ik leg hem sowieso altijd achter mijn boodschappen. Maar natuurlijk ook ervoor als degene voor mij er geen achter zijn/haar boodschappen heeft gelegd.