Waar gaat het toch heen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Maxellera, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    #101 Biny, 26 jul 2013
    Laatst bewerkt: 26 jul 2013
    T zal je nog verbazen hoe snel je in sommige situaties weer helder ben ;)

Ik ben sinds kort alleenstaand... En ook ik drink met dit weer regelmatig lekker een wijntje buiten, heeerlijk! :)
    Maarja ik heb soieso geen auto.. Dus ben soieso afhankelijk van anderen....
    Wat natuurlijk niet betekend dt ik stomdronken ben ;)

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Tsja dat is maar net hoe je erover denkt.
    Ik keur het zeer zeker niet goed, ik word al boos als er sigarettenrook in dochter haar gezicht komt.
    Maar ik vind alcohol net zo erg als wiet.
    Mensen drinken ook waar de kleintjes bijzijn, vind ik ook zeker geen goede zaak.

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja hier kan ik me wel in vinden ;)

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou dat wordt dan en nonnenbestaan als je eenmaal kids hebt:$...
    Zou wat wezen zeg, nooit meer beetje teut worden want stel je voor. Een argument aanvoeren mbt zkh en autorijden vnd ik al krom want er zijn er zat zonder auto. Zolang je nog kan beoordelen dat een gat in je kind zijn hoofd even aandacht nodig heeft :p vind ik het wel best. Allebei straal lam worden waar ze bij zijn, nee dat vind ik ook onverantwoordelijk want je moet een situatie wel kunnen inschatten.

5. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Tja iedereen heeft zijn principes natuurlijk..

Ik weet dat ik van drinken of blowen van de wereld ben, dus nee ik doe dat niet. Maar als mijn dochter iets overkomt en ik ben alleen thuis dan kan ik nog steeds geen kant uit want ik heb geen auto. Dus dan lijkt me dat er iemand gebeld moet worden. Ik denk dat je dan na 2 glazen alcohol of een joint ook nog wel kan inschatten..
    Anders worden we maar allemaal 18 jaar non ;)

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Haha ik ben ook zo een tokkie als jij, erg he.. De gemiddelde perfecte moeder is altijd anti rook nou ja boeiend.. ik hou waarschijnlijk net zoveel van me kind..

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL

ik denk dat al die uitlaat gassen schadelijker zijn als een wietlucht hoor maar wat heeft dit met een kind slaan te maken ???

8. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    je hebt ook mensen die niet z als die pubers knetterstoned op een bank hangen meeste volwassen mensen doen het om lekker relaxt te zijn en je kan heus nog wel functioneren hoor heb ook jaren geblowd tot dat mijn zoon kwam maar deed het meer om te relaxen na het werk en kon gewoon nog fietsen praten ligt eraan hoeveel je er gooit

vind dat sommige mensen zo kunnen zeiken de rookt een jointje en de ander drinkt een biertje zolang je zelf aanvoelt dat je niet van de wereld raakt is het goed maar softdrugs zal altijd wel een taboe blijven en drank is meer geacepteerd ik zeg leef en laten leven

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik vind het wel een interessant topic geworden zo. :)

Ik kan er echt niet bij dat een aantal het normaal/ geaccepteerd vinden dat een ouder blowt in het bijzijn van zijn/haar kindje.
    Dat vind ik echt not done en dat vind ik ook echt heel anders als een alcoholisch drankje (of 2) drinken.

Wat betreft alcohol gebruik, mijn man drinkt niet dus bij ons is er altijd wel iemand nuchter. :D
    Eerder dacht ik ook eigenlijk altijd wel dat de andere ouder nuchter moest blijven (1 alcoholisch drankje vind ik wel kunnen, daarna graag niet-alcoholisch)) maar als ik zo idd lees dat een alleenstaande ouder dan nooit wat zou kunnen drinken. :$
    Stel ik daarover mijn mening bij, dat zou ik echt onzin vinden. Wijntje, biertje etc moet kunnen, zolang je maar niet zat wordt.
    Dat vind ik trouwens gelden met kids erbij of als kids op bed liggen.

Blowtje als je kinderen op bed liggen heb ik ook geen problemen mee. Daar heb ik dan op de een of andere manier nog wel mening bij dat er 1 helder moet blijven maar misschien is dat toch beetje vooroordeel?
    Heb namelijk zelf nog nooit geblowd, dus alleen idee/ voorstelling van.

Verder vind ik de opmerking waar maken jullie je druk om van een aantal wel beetje overdreven. Ieder van ons die hier reageert leest dit topic en geeft daar haar mening op dan maak je je toch niet per se druk?
    En dan was het vaak nog in de context dat als je het afkeurde je je daar niet druk om moest maken, leven en laten leven. Oké prima maar dan heb ik er nog wel mijn mening over, zonder dat ik me er druk om maak ;)

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Perfect verwoord! En er is een verschil tussen een drankje nemen of aangeschoten zijn ;)

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Net als het verschil tussen high en stoned :)

12. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Was het verschil? :(

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    bizar.. Dat kindje zal er zelfs goed ziek van kunnen worden, bah!

Deel Deze Pagina