Een deel naar de vakantie(spaarrekening) en een deel naar het kattenpension. En de rest terug op de spaarrekening waarvan we eerder dit jaar een andere auto hebben gekocht.
Vakanties zijn al geboekt en betaald. Dus een deel gaat naar de spaarrekening en verder zakcentje voor op vakantie. Ook laten we dit jaar een nieuwe voordeur met kozijn plaatsen en compleet nieuwe achterpui. Beide kunstof. Dan weetje ook wel wat je kwijt ben. Pfff
Spaarrekening en nog wat nieuwe spullen ivm net nieuw huis. Vrieskast, barbeque, bureau en nog wat meubels beide krijgen vakantiegeld. Ik niet zoveel als manlief. Werk ook maar paar uur per week. Manlief krijgt dit keer vrij veel i.v.m een of andere belastingvoordeel kilometervergoeding van voorgaande jaren.
Een deel gaat gebruikt worden om schulden af te betalen. Een deel gaat naar nieuwe kleren. Weer een ander deel gaat naar de vakantie en het laatste deel gaat naar de spaarrekening als buffertje.
Alle vakanties van dit jaar waren vorig jaar al betaald, dus het vakantie geld gaat weer op aan de vakanties van volgend jaar Binnenkort zullen we de skivakantie van de kerst of de voorjaarsvakantie al wel weer gaan boeken. Maar eigenlijk wordt alles op de spaarrekening gestort. Vakantiegeld en de belastingteruggaaf.
Wij krijgen beiden helaas geen vakantiegeld. Ons vakantiegeld zit al in ons loon in. We zetten zelf geld apart en boeken dan een vakantie.
Vakantie (we zijn al geweest maar hebben veel met de credit card betaald, dus dat gaat van ons vakantiegeld af) en verbouwen. We moeten boven een slaapkamer bij bouwen, 2 kamers opnieuw behangen, 2 nieuwe bedden kopen en aankleding voor de slaapkamers. Dag vakantiegeld en belastingsgeld
Bij ons gaat vakantie geld op de spaar rekening, netzoals de eindejaarsbonus en belastingteruggave. Het hele jaar door betalen we daar onze vakanties, weekendjes weg en andere grote uitgaven van, zoals een auto of een verbouwing (keuken badkamer dat soort zaken).
Nieuwe sandalen voor mij en ik wil 150,- gebruiken voor leuke dingen doen met de kinderen in de vakantie en de rest apart voor mijn eigen huisje ergens dit jaar/begin volgend jaar .
een grote trampoline van 4 meter met net voor de kinderen. verder uitstapjes en vakantie, en toch ook nog wat sparen.