wij gaan voor de eerste keer met de caravan weg en willen naar het gardameer dus op zoek naar goede camping
Bardolino camping Continental (niet met zwembad, wel aan meer) 2x geweest rustige mooie camping. Googel maar eens.
Wij gaan met de auto naar Corsica, we blijven eerst 2 weken in een appartementje op Corsica en op de terug weg blijven we nog 1 week op een camping in Nice. We hebben er echt heel erg veel zin in en hopen dat ons meisje het ook leuk gaat vinden
Volgende week een weekje naar egypte, in augustus 2 weken in een bungalow op Kos en waarschijnlijk in juni nog een weekje ergens in NL.
wij gaan voor het eerst met z'n drietjes op vakantie, en hebben voor eind aug./begin sept. twee weken ene leuk huisje in de Ardennen geboekt. ik wilde niet te ver weg met een kleine baby (ongeveer 5 maanden dan), en nu zitten we in een heel klein stadje, met mooie natuur vlakbij. lijkt ons perfect, en de hond mag ook gezellig mee. heb er nu al zin in!
We moeten nog boeken, maar het plan is om met onze tent naar Zuid-Frankrijk te gaan; de Provence of de Ardeche. Weet iemand toevallig een leuke kindvriendelijke camping?
Leuk, al die verschillende bestemmingen. Wij gaan in mei hopelijk een of twee weken weg, weet nog niet wat of hoe. Dat hangt even af van hoe het met smurfje gaat, die dan een week of 6 is. En in de juli/augustus 3 weken kamperen. Ik weet ook nog niet waarheen. We willen graag naar Zweden, maar als het daar slecht weer wordt, gaan we toch maar zuidwaarts. Meestal beslissen we pas als we de straat uitrijden of we links of rechts gaan (letterlijk: links is zuid, rechts is noord).
Wij willen ook graag op vakantie! Dan 7 a 10 dagen in aug maar vind het allemaal zo duur. Me vriend wil namelijk naar Curacao of Hawaii en dat is behoorlijk prijzig. En aangezien we ook 7 aug gaan trouwen komt dat niet lekker uit! ik kan snuffelen op internet wat ik wil maar kan helaas niks vinden
wat is jullie vakantiebudget? dankzij intensief speurwerk op internet heb ik 800 euro bespaard op onze vakantie.
Wij zijn gelukkig net terug van wintersport (kerst & nieuwjaar).. We hadden plannen om eind augustus richting Aruba te gaan, vrienden van ons wonen daar maar ik heb geen idee of ik dan uberhaubt nog mag vliegen.. (ben dan, als alles goed gaat 7 maanden zwanger)... Anders wordt het deze zomer denk ik tuinesie of de costa del achtertuin
wij blijven gewoon lekker in nederland. lijkt haast niet meer te kunnen........ iedereen gaat naar het buitenland. mijn man wil ook graag, maar ehm....... ik durf niet te vliegen. ga dus lekker met de caravan naar Groenlo! supercamping en de kids vermaken zich daar prima
Wij hebben vorig jaar in de Provence op een heerlijke camping gestaan. Chateau de l'Eouviere bij Montmeyan. Het is een camping op het landgoed van een kasteel, met schitterend uitzicht over de omgeving en een zwembad, een restaurant en afhaaldinges en redelijk goed sanitair. Vlakbij is een groot meer (Lac de St. Croix), de Gorges du Verdon, allerlei mooie oude stadjes en dorpjes. En het ligt ca 1,5 uur van de kust, dus je zou zelfs nog een dagje naar zee of zo kunnen. Wij waren er half augustus en het was heel rustig, we mochten zelf een plekje uitzoeken en er was echt plek zat. Was mijn eerste kennismaking met de Provence en ik ben gelijk verliefd geworden.