Wij gaan de laatste 2 weken van juni naar frankrijk. Nog geen idee welke omgeving. Zou op zich dit keer naar de languedoc willen maar blijft een pokke eind rijden he.
Over een paar weekjes gaan we met ze drieen naar Marrakech....en eind aug. met ze drieen (en hopenlijk 1 in de maak) naar IJsland
Vandaag geboekt! Eind juli heerlijk 12 dagen met zijn drietjes naar Rethymnon op Kreta (Griekenland). Bewust gekozen om juist niet all inclusive te gaan, het eten in de verschillende Griekse restaurantjes is zo leuk en vooral lekker, en nog redelijk betaalbaar daar. Ik word zo blij als ik eraan denk Wij zijn sowieso Kreta fans, dit wordt al de vierde keer voor ons op dit eiland.
Wij gaan in juli 3 weken naar de Ardeche. We zitten daar in een gite bij een wijnboer, even buiten Ruoms. We zijn er al 2 keer eerder geweest en het is daar echt heerlijk. Lekker tussen de wijnranken, met zwembad erbij voor de kinderen. En als we de drukte in willen zijn we binnen 5 minuten van de berg af gereden... Ik heb er nu al zin in...
µ Club Green Nature! Vond het een geweldig hotel! Erg vriendelijk personeel, toffe animatie, niet te ver van het strand maar toch rustig gelegen. Echt goed!
Afgelopen zaterdag onze vakantie geboekt naar Marmaris Turkije! Heerlijk even 15 dagen genieten van zon,zee en strand. We gaan met 5 man(partner, nicht+partner en mijn tante) Vakantie is een verrassing voor mijn tante...afgelopen december is geheel onverwacht haar man overleden op 55-jarige leeftijd, mijn nicht en ik vonden het wel leuk en gezellig om er zo toch ff een lekkere vakantie van te maken. Mijn tante is nog steeds beduusd van het cadeau
Wij gaan 16 dagen naar Zuid Frankrijk, Cote d'azur! Lekker kamperen in onze net gekochte vouwwagen (oud ding, maar doet t nog prima! precies hetzelfde model als waar ik vroegah als kind met mijn ouders en broers mee op vakantie ging..Ik ruik nostalgie!). Owja mijn ouders gaan ook mee! Gezelliggg!
Hey Elke bedankt voor je tip, ik had dit hotel idd al bij mijn favorieten staan Ik ga eens ff speuren voor een leuk tarief
ooooh wat heerlijk marmaris. heb echt mijn hart verloren aan marmaris, hihi ben er wel getrouwd dus geeft nog wat meerwaarde. jullie moeten eens kijken op vakantiereiswijzer.nl daar vind je de hotels met de beste punten op.
we gaan in juli 3 weken met de auto naar turkije antalya, appartement gehuurd, hondjes mee en 10 minuten van mijn schoonouders vandaan. Mijn man wil alleen in mei vanwege ons 5 jarig huwelijk nog graag 1 week echt op vakantie, naar een lekker all in hotel , waarschijnlijk in kemer