Wij zijn eind januari naar de dominicaanse republiek geweest rond april gaan we naar new york maar gewoon voor 4 daagjes eind juli gaan we met vrienden 4 weken naar marokko en begin december gaan we weer naar de dominicaanse republiek maar dan nemen we onze kids mee
wij gaan in juni 2 weken naar gran canaria. misschien dat we in het najaar nog gaan maar dan nemen we een lastminute
wow, luxe hoor! Maar wel erg gaaf! Ik vind newport bay een heerlijk hotel ! New York heb ik nog nooit gedaan, maar ik vind de sfeer in newport echt zo heeeerlijk alvast een fijne vakantie(s) ! (voor iedereen natuurlijk , die gaat )
wij gaan naar zuid-languedoc, (Agde) Tess is dan 8,5 maand we hebben daar een stacaravan gehuurd ben benieuwd hoe het gaat gelukkig is hewt een makklijk kind en gaat het al hartstikke goed als we een dag uitgaan.
Wij gaan helaas nergens heen dit jaar omdat ik in Oktober ben uitgeteld. We zouden vorige zomer 3 weken naar spanje gaan, maar dat hebben we af moeten zeggen omdat we toen een huisje kregen. En helaas kunnen we dit jaar weer niet. Maar volgend jaar wil ik zeker even weg... Dan is de kleine nog erg klein dus lijkt ponnypark Slagharen me wel gezellig. Groetjes Stacey
wij gaan 3 mei naar Menorca voor 8 dgn en mss vd zomer nog een last minute als t hier niet zulk mooi weer is...
Wij gaan in juni 8 dagen lekker naar Tossa de Mar. All inclusive; dat hebben wij voor het eerst dus ben benieuwd of het bevalt. Spanje is gewoon een heerlijk vakantieland.
Wij willen in juli een weekje naar Frankrijk (moeten nog boeken) onze kleine man is dan bijna 8 maanden, ben benieuwd hoe dat gaat