Helemaal mee eens! Isabel vind ik sowieso erg mooi en de combi met Sofia vind ik prachtig. Ik zou het zelf wel eerder schrijven als Sophia, omdat ik anders aan de hoofdstad denk.
Ik neig zelf ook het meest naar Nila (dit kan morgen wer anders zijn) , mijn man is heel erg team Amélie. Hij had er vannacht zelfs over gedroomd (Hahahaha, dacht dat alleen vrouwen over namen droomden).
Ik heb verkeerde associaties met die uitspraak Maar persoonlijk ook veel minder mooi dan Nila! @K00 Als am-mee-LIE (ondanks streepje toch de klemtoon op de IE)
Nila Isabel gestemd. Vind los Amélie wat mooier (hou nou eenmaal van franse namen) maar niet icm. het wat harder klinkende Isabel (zou dan eerder Isabelle oid. doen om het wat zachter te laten klinken) en ook niet icm. O. James vind ik zoals eerder gezegd een jongensnaam en tevens niet mooi (maar die valt toch al af lees ik nu ). Sofia vind ik héél ouderwets en doet me tevens aan dat vreselijk verwende en soms onaardige kind van Farrah uit Teen Mom denken. Slechte associatie mee dus. Echt ruk trouwens dat het ZH niet meewerkt Jullie hebben nu een ander ZH dan de vorige keer denk ik dan? Hopen op n vlugge plakker.
@hummeltje5 klopt ander ziekenhuis. Ik heb vast een verwijzing voor een sec. opinion gevraagd want als ik volgende keer weer een pertinente nee hoor, wil ik een sec. opninion bij mijn vorige ziekenhuis met de mogelijkheid tot een overstap. Dan maar verder rijden en logistiek puzzelen (wij werken beiden ergens anders dan we wonen) qua werk en kinderdagverblijf etc etc maar dit gaat m voor mij anders niet worden. ontopic: mijn man is héééél erg team Amélie Isabel(le). Ons lijstje is nu ingekort naar Nila en Amélie. James nog steeds tof maar niet leuk genoeg. Sofia is om dezelde reden als eerst weer een paar plekjes gezakt: hij blijft niet hangen. Geen goed teken (vind denk ik vooral de klank heel mooi) .
Amélie prachtige naam, maar vind Nila beter passen bij zoontje. Hoewel dat natuurlijk niet perse hoeft.