Waar gaat nou echt je haar van glanzen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hier dus wel Andrelon shampoo en conditioner. Niet te vaak je haar wassen 1-2 keer per week.

3. Yris

Yris Niet meer actief

Een beetje olie in het haar kneden (ik gebruik wel eens olijfolie) :)

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    beetje kokosolie

Vind trouwens de kruidvat haarverf ook fijn!
    En lekker voordelig.

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Arganolie, na het douchen in je handdoekdroge haar masseren (paar druppeltjes). En het is al gezegd, een beetje geluk qua genen, goed voor jezelf zorgen en ik zweer bij shampoo van de kapper (Sebastian of Tigi).

Haarmaskers, verven, permanenten zijn voor mij not done ;)

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    vloeibare zijde....niet heel goedkoop maar fantastisch.

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    biosilk!

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Chi silk infusion :)

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Naar de kapper gaan en een keratine behandeling doen. Kost wel wat maar dan heb je ook wat voor een lange periode

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    De shampoo en conditioner (die je niet in hoeft te laten trekken, erg handig) met glittertjes van Elvive. Ik heb hem pas geleden ontdekt en ben er superblij mee, echt een heel mooie glans. Ik gebruik ook nog een klein beetje serum vanCharles Worthinton, ook met glittertjes. Geeft echt een mooie glans..

11. Sprokkel77

Sprokkel77 Actief lid

17 mei 2011
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je haar uitspoelen met koud water, dan gaan de haarschubben dicht. Als ik het regelmatig doe glanst mijn haar meer.

12. Te stom dat ik dit in mijn vorige post ben vergeten maar; BIOSILK! Dat spul is echt goddelijk. Het ruikt zoooo lekker, je hebt maar een piepklein beetje nodig (dus schrik niet van de prijs van 18 euro per fles, mijn haar komt tot op m'n kont en ik doe er nu al bijna een half jaar mee en heb zeker nog een kwart-fles over), en mijn haar is niet meer pluizig en glanst er ontzettend door. Ik gebruik het niet elke dag, want de dag nádat ik het gebruikt heb lijkt m'n haar een beetje vet, en elke dag wassen zie ik niet zo zitten ;)

Ik gebruik momenteel alleen het serum van Biosilk (Biosilk therapy), maar zou ook dolgraag de shampoo en conditioner eens willen proberen..

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik gebruik serum....van Indola...kappersmerk. Heel klein beetje van in je haar smeren. Ruikt superlekker! Ik vindt het vooral ideaal omdat ik nogal droog haar heb van al het verven....dit maakt het mooi glanzend en stijl.

14. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oh hebben ze van biosilk ook shampoo en conditioner???? Ik ben er aan verslaafd en mijn dochter met haar pluizige krullen ook....super daarvoor!

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja de smoothing shampoo en conditioner van biosilk.
    Fijn spul! Heb het daarnet maar weer eens besteld, was alweer even geleden en mijn Lush blokjes zijn alweer bijna op.

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dank jullie dames! Ik ga dat biosilk eens kopen, kan dat ook gewoon in een winkel of alleen via internet?
    En ik ga ook echt eens zo'n keratine behandeling doen, maar dan moet ik eerst sparen ;)

Deel Deze Pagina