Arganolie, na het douchen in je handdoekdroge haar masseren (paar druppeltjes). En het is al gezegd, een beetje geluk qua genen, goed voor jezelf zorgen en ik zweer bij shampoo van de kapper (Sebastian of Tigi). Haarmaskers, verven, permanenten zijn voor mij not done
Naar de kapper gaan en een keratine behandeling doen. Kost wel wat maar dan heb je ook wat voor een lange periode
De shampoo en conditioner (die je niet in hoeft te laten trekken, erg handig) met glittertjes van Elvive. Ik heb hem pas geleden ontdekt en ben er superblij mee, echt een heel mooie glans. Ik gebruik ook nog een klein beetje serum vanCharles Worthinton, ook met glittertjes. Geeft echt een mooie glans..
Je haar uitspoelen met koud water, dan gaan de haarschubben dicht. Als ik het regelmatig doe glanst mijn haar meer.
Te stom dat ik dit in mijn vorige post ben vergeten maar; BIOSILK! Dat spul is echt goddelijk. Het ruikt zoooo lekker, je hebt maar een piepklein beetje nodig (dus schrik niet van de prijs van 18 euro per fles, mijn haar komt tot op m'n kont en ik doe er nu al bijna een half jaar mee en heb zeker nog een kwart-fles over), en mijn haar is niet meer pluizig en glanst er ontzettend door. Ik gebruik het niet elke dag, want de dag nádat ik het gebruikt heb lijkt m'n haar een beetje vet, en elke dag wassen zie ik niet zo zitten Ik gebruik momenteel alleen het serum van Biosilk (Biosilk therapy), maar zou ook dolgraag de shampoo en conditioner eens willen proberen..
Ik gebruik serum....van Indola...kappersmerk. Heel klein beetje van in je haar smeren. Ruikt superlekker! Ik vindt het vooral ideaal omdat ik nogal droog haar heb van al het verven....dit maakt het mooi glanzend en stijl.
Oh hebben ze van biosilk ook shampoo en conditioner???? Ik ben er aan verslaafd en mijn dochter met haar pluizige krullen ook....super daarvoor!
Ja de smoothing shampoo en conditioner van biosilk. Fijn spul! Heb het daarnet maar weer eens besteld, was alweer even geleden en mijn Lush blokjes zijn alweer bijna op.
Dank jullie dames! Ik ga dat biosilk eens kopen, kan dat ook gewoon in een winkel of alleen via internet? En ik ga ook echt eens zo'n keratine behandeling doen, maar dan moet ik eerst sparen