Haha bed, bank, eetstoel en eventjes staand in oudste z'n kamertje mama moest even komen kijken naar z'n blokkentoren
Onze kleine man drinkt altijd op bed in alle rust. Het is een verschrikkelijk nieuwsgierig aagje, en als we ergens anders zijn is hij veelste druk met om zich heenkijken
Vandaag voornamelijk in huis. Net laatste voeding in bed en was wel even een grappig moment dat ze in slaap viel en even wakker werd, nog wilde aanhappen en tijdens het aanhappen in slaap viel weer <3
vandaag in bed.. op de bank... in drievliet en zelfs in het reuzenrad (ik loop met de kleine aan de borst en bedekt, achter mn wagen mn dochtertje achterna. maar papa wou t rad niet in ) en voor de pc en zo in bed
in een hand een drinkende baby en in de andere hand een kinderwagen?!? Respect. Ik heb een keer met één hand moeten plassen (broek uit en aan, afvegen en doorspoelen) tijdens het voeden, maar dat vond ik al een hele acrobatische toer
6.30: bank 8.50: bank 12.00: start in bus even afkoppelen en verder in het klaslokaal aar ik les had. 15.00: in een park 18.30: bank 1ste flesje met kolf voeding als hij nog een keer komt dan weer de bank.
Grote kleedhok van het zwembad (en bed en bank, maar die kennen we wel ondertussen). Was niemand in zwembad verder en na het zwemmen zoon door papa aangekleed en toen papa zichzelf ging aankleden, kon zoon even fijn drinken.
haha komt me bekend voor maar na bijna 3 jaar kan ik wel zeggen dat ik tijd zat heb gehad om te oefenen haha hier vandaag weer in bed , bank, eettafel en de pc
Op de bank na 5x kotsen. Tsja, zoon is ziek. En ik weet zeker dat het nu na de boes klaar is. Werkt altijd; wondermiddel!
zaterdag: 6.00 bank 11.00 parkeerplaats 13.00 caravan 15.00 tropisch zwemparadijs 19.00 voor de caravan 00.00 caravan zondag: 4.00 bank 6.00 bank 8.00 bank 11.00 tropisch zwemparadijs 15.00 indoor speelparadijs 18.00 caravan 20.30 caravan van kennissen 23.00 caravan maandag: 2.00 caravan 4.00 caravan 6.00 caravan 9.00 caravan 12.30 bij schoonzus op de bank 15.00 bank 19.00 bank 23.00 bank vandaag: 5.00 bank 9.00 bed 11.00 ontvangst hal werk 11.15 trappenhuis werk 13.00 bushokje 16.00 bank 20.00 bank verder waarschijnlijk bank of bed.
Hier voor het eerst tijdens het shoppen in een restaurantje. De wijnflessen waren zeer interessant. De tweede poging ging al beter!