Zonet probeerde ik hem te voeden bij de kinderboerderij! Alleen meneer was het er niet mee eens... Moe en viel snel in slaap. In de kinderwagen. Nu maar weer thuis op bed
Van de week 3 dagen in België geweest voor een bruiloft. Daarom gevoed op de logische plaatsen, maar ook op terrassen, wegrestaurantjes, op de bruiloft en in de draagdoek.
Lukt dat in de draagdoek, gaaf Mykelti Hier maken we t vandaag niet zo gek, bij m'n schoonouders op de bank en thuis in bed en op de bank. Ik loop wel ns met haar als ik n spuugdoekje moet pakken, drinkt ze gewoon door. En gister in de tuin op n stoel gevoed. Over n week gaan we t IJsselmeer over met de boot, kijken waar we daar gaan voeden wel in de kajuit uit de zon
Vandaag moest ik werken, en mijn dochter weigert de fles. Opa en oma zijn daarom vanmiddag "even" naar de stad gereden waar ik op dat moment voor mijn werk moest zijn, zodat ik haar live kon voeden. Dat was dus op een parkeerplaats!
@Mirri: ja, ben niet zo handig met de draagdoek nog, maar dat lukt wel enigszins. Mijn boobs hangen nogal laag (je hebt ze gezien... die moet ik dus even "opkrikken" anders kan ik niet zitten met de draagdoek. Het zal Hugo verder een worst zijn...die ziet borst en gaat er volledig voor. Wel super handig, heb heerlijk genoten van de BBQ met mijn handen vrij! @Bloem: da's reuze handig van opa en oma!
Vandaag vrij standaard: 3 keer in de schommelstoel op haar kamertje, 1 keer op de bank voor de TV en 1 keer in bed.
heel saai...1 keer liggend in bed (ochtend) en de rest zittend op bed....hij wil nergens anders drinken is die meteen afgeleidt....heeeel onhandig! Hij drinkt wel op andere plaatsen, maar wil dan vaker en drinkt onrustig... niet ideaal dus. Avond fles (ja 1 keer kv op een dag omdat ik het anders lichamelijk niet trek...) deze keer ook op bed, anders vaak bij mijn dochter op bed als ze naar bed gaat... Groeten, Miranda
Vanochtend in bed, twee keer op werk gekolft en vanavond na het badje weer in bed. Heel saai...maar oh zo knus!
Als ik thuis ben vrijwel altijd op bed. Biedt zoveel rust voor ons samen. Bank gaat ook prima, maar vind liggend voeden gewoon het fijnst en zij ook. En ik ben nog veel thuis, want werk nog niet..dus het is voornamelijk het bed!
Saai is wel t prettigst hè Eva werd ook onrustig in de tapas bar en bleef om voeding/troost vragen. Schijnt dat je tsr minder is wanneer je zelf bent afgeleid en dat was ik ook. Mykelti, ik heb een babybjorn draagzak, daar lukt t niet in, ben op mp naar n doek op zoek, lijkt mij ook wel wat. Vandaag gewoon in bed en op de bank.
Vandaag op het strand bij Kijkduin. Heerlijk in de zon en de wind in mijn gezicht. Dochter is laatste tijd altijd ontzettend afgeleid tijdens het drinken, maar nu heeft ze heerlijk lang liggen drinken, lekker warm tegen me aan. Genieten dan.