Waar gaf jij vandaag de voeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door RosaLynn, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    In bed, op de bank, in de tuin en bij mijn ouders thuis.

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Lekker zittend op de bank, alleen meneer lag erbij of moest ie de sneltrein halen...:p

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    in mn bed , op de bank en in de tent bij mn vriend dir n viswedstrijd heeft :)

4. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Liggend op bed. Maar mn dochter schopt steeds vaker, en wil haar benen in de lucht steken.

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Op bed, op de bank, op de stoel op de kinderkamer. (dat alles heeel vaak gisteren)

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Zonet probeerde ik hem te voeden bij de kinderboerderij! Alleen meneer was het er niet mee eens... Moe en viel snel in slaap. In de kinderwagen. Nu maar weer thuis op bed;)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Van de week 3 dagen in België geweest voor een bruiloft. Daarom gevoed op de logische plaatsen, maar ook op terrassen, wegrestaurantjes, op de bruiloft en in de draagdoek.

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Lukt dat in de draagdoek, gaaf Mykelti

Hier maken we t vandaag niet zo gek, bij m'n schoonouders op de bank en thuis in bed en op de bank.
    Ik loop wel ns met haar als ik n spuugdoekje moet pakken, drinkt ze gewoon door.
    En gister in de tuin op n stoel gevoed.
    Over n week gaan we t IJsselmeer over met de boot, kijken waar we daar gaan voeden ;) wel in de kajuit uit de zon

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gister dus in n tapas restaurant aan de boulevard en net op de jachthaven in Hoorn, in de auto !

10. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Vandaag moest ik werken, en mijn dochter weigert de fles.
    Opa en oma zijn daarom vanmiddag "even" naar de stad gereden waar ik op dat moment voor mijn werk moest zijn, zodat ik haar live kon voeden. Dat was dus op een parkeerplaats!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Mirri: ja, ben niet zo handig met de draagdoek nog, maar dat lukt wel enigszins. Mijn boobs hangen nogal laag (je hebt ze gezien...;) die moet ik dus even "opkrikken" anders kan ik niet zitten met de draagdoek. Het zal Hugo verder een worst zijn...die ziet borst en gaat er volledig voor. Wel super handig, heb heerlijk genoten van de BBQ met mijn handen vrij! :D

@Bloem: da's reuze handig van opa en oma! :)

12. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Vandaag vrij standaard: 3 keer in de schommelstoel op haar kamertje, 1 keer op de bank voor de TV en 1 keer in bed.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heel saai...1 keer liggend in bed (ochtend) en de rest zittend op bed....hij wil nergens anders drinken is die meteen afgeleidt....heeeel onhandig!

Hij drinkt wel op andere plaatsen, maar wil dan vaker en drinkt onrustig... niet ideaal dus.

Avond fles (ja 1 keer kv op een dag omdat ik het anders lichamelijk niet trek...) deze keer ook op bed, anders vaak bij mijn dochter op bed als ze naar bed gaat...

Groeten,
    Miranda

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Vanochtend in bed, twee keer op werk gekolft en vanavond na het badje weer in bed. Heel saai...maar oh zo knus!

15. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik thuis ben vrijwel altijd op bed. Biedt zoveel rust voor ons samen. Bank gaat ook prima, maar vind liggend voeden gewoon het fijnst en zij ook. En ik ben nog veel thuis, want werk nog niet..dus het is voornamelijk het bed!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    op bank, aan de eettafel, in de auto en straks op bed

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Saai is wel t prettigst hè ;) Eva werd ook onrustig in de tapas bar en bleef om voeding/troost vragen.
    Schijnt dat je tsr minder is wanneer je zelf bent afgeleid en dat was ik ook.
    Mykelti, ik heb een babybjorn draagzak, daar lukt t niet in, ben op mp naar n doek op zoek, lijkt mij ook wel wat.
    Vandaag gewoon in bed en op de bank. ;)

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Vandaag op het strand bij Kijkduin. Heerlijk in de zon en de wind in mijn gezicht. Dochter is laatste tijd altijd ontzettend afgeleid tijdens het drinken, maar nu heeft ze heerlijk lang liggen drinken, lekker warm tegen me aan. Genieten dan.

19. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier lekker op bed en de bank :) verder flesjes gekolfde melk van papa

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nog gewoon saai op de bank of bed. Soms lopend als ik even moet opstaan ofzo.

Deel Deze Pagina