Ik voed eigenlijk alleen maar op bed, lekker rustige omgeving. Ga elke keer lekker naar boven, eigenlijk ook nog nauwelijks op de bank gevoed. Ze is nu 9 weken en langzaamaan wil ik er ook steeds meer op uit, maar vind het nog niet fijn om in het openbaar te gaan voeden. Hoe doen jullie dat?? Moet het sowieso gaan oefenen op de bank of stoel, want op bed pak ik er lekker wat kussens bij en ligt ze daarop ipv op mn arm..
Ik neem uk makkelijk op mn arm, pak er ook thuis nog maar af en toe een kussen bij. Kan desnoods een stukje lopen met kind aan de tiet. Gewoon oefenen. Buiten voeden doe ik zittend op een stoel of bankje onder een grote sjaal of dunne doek: kind in de juiste richting op schoot, doek om me heen, soms even zelf ook mn hoofd eronder om te zien wat ik doe, tiet bevrijden en kind laten aanhappen - als ze eenmaal goed hangt ligt de doek over mijn borst en haar hoofdje, af ten toe even spieken of t goed gaat. Niemand die ook maar een centimetertje van mijn borst of beha heeft gezien. Ik gebruik buiten bijna altijd de madonnahouding: bij rugbyen zonder kussen moet je haar zo stevig beetpakken. Nieuwe openbare plek: de wachtkamer van het consultatiebureau en de spreekkamer van de cb-arts - mop was het er niet mee eens dat ik haar afkoppelde en was pas rustig toen ze ook bij de arts binnen nog een slok kreeg. Overigens lijkt het CB me nou dé plek voor een mooie bv-ruimte, nou vergeet t maar!
Hier vandaag ook op het cb gevoedt. Ik voed altijd zonder kussens. Heb meestal m'n benen over elkaar en steun dan wat met m'n arm op m'n been. Nu drinkt ze hier ook niet heel lang dus krijg er ook niet echt last van. Op bed voed ik liggend al pakt ze 'm dan niet altijd goed en hang ik er iets boven maar dat hou ik niet zo lang vol. Buitenshuis voeden doe ik hetzelfde als thuis al probeer ik er voor te zorgen dat er niet onnodig borst zichtbaar is maar ga me niet afschermen met doeken ofzo. Nu is ze hier ook nog niet afgeleid met drinken. Ik doe hier m'n shirt omhoog, hemdje naar beneden, hou ik dochter wat voor m'n borst en doe m'n voedingsbh open en flapje onder m'n borst. Nadeel is dat ik met tepelhoedje voed dus het is niet haalbaar dat er niks zichtbaar is, als er kleding tussen zit, wil het tepelhoedje niet. Dan tepelhoedje erop, dochter aanleggen en doe m'n shirt wat naar beneden zodat er vrijwel niks zichtbaar is.
Ik heb van begin af aan overal en nergens gevoed, de eerste paar keer met een doek erover heen maar nu doe ik dat echt niet meer. T maakt me echt niks uit, kind moet gewoon eten! We zijn er zo handig in samen dat je over het algemeen echt niks ziet! Vind het ideaal en mensen die zitten te staren of afkeurend kijken geef ik gewoon zo'n zelfde blik terug
Bij de Ikea! Wat een geweldige verschoon/voed/kolf ruimte hebben ze daar zeg! Ruim, afsluitbaar, lekkere stoelen, kinderhoekje, commode, wastafel, luiers etc. Super!
Pas in Groningen was het daar vies, stonk vooral! Alleen verschoond, het voeden op de parkeerplaats in de auto gedaan Een paar maanden geleden ook in de spreekkamer van de ka in het ziekenhuis, moest hem eerst afkoppelen om uit te kleden, krijsen, toen om te wegen, weer krijsen! De hele afdeling hoorde hem en de ka kwam echt met een smile binnen, zo van, gaat goed met hem!
Gister in de speeltuin! ( btj aan t regelen ) Ik voed ook met m'n elleboog op m'n opgetrokken been En in speeltuin of ergens doe ik sowieso een hydro in m'n andere borst( voor t lekken) en dan een flatje bedek ik dan Een btj de ander, maar meer om anderen mensen voor mij maakt t niks uit maar soms zie j dat mensen zich ongemakkelijk voelen ofzo
Vandaag: de mcDonald's! Dochter meldde zich toen ik een Turkse pizza aan t eten was, maar alleen in dat zaakje met de twee mannen achter de toonbank leek me toch wat ongemakkelijk. De Mac was twee deuren verder, en normaal kom ik er nooit, maar tegenover het speelhuisje voelde wat vertrouwder. En die milkshake voor verschilde waarschijnlijk qua vet- en suikergehalte niet veel van wat dochterlief dronk! Had echter vooral bekijks toen ik de draagdoek weer omknoopte.
In de stad in een restaurantje! Terrasje ging me nog iets te ver, maar dit was al een grote stap. Geen gluurders gezien
voor de pc ik geef bijna geen borstvoeding meer aan de jongste omdat ze niet goed op mijn voeding groeit. ze krijgt nu 2 weken de fles en evt. bij meer dorst of zuigbehoefde de borst of het gewoon ff lekker tutten bij mama. de oudste kruipt nog iedere ochtend bij me in bed om te drinken
Gisteren tijdens het kraamfeest van een goede vriendin. Onze dochters schelen 9 dagen. Gezellig samen op de bank gevoed. Vandaag 2x op het strand in almere. Echt heerlijk samen in het tentje liggen met uitzicht op papa en Logan die aan het goud zoeken waren. Wat is bv toch handig geen gerotzooi met flessen en poedertjes. Alles bij de hand en kant en klaar.
gister tijdens wandelen, op weg naar huis had meneertje honger...dus hup aan het water ( grasveldje) even gevoed, zat op het puntje van de wandelwagen ( voetensteun )...heerlijk in de buitenlucht, was lekker weer!
Op het werk van mijn vader. Ze had honger, we waren daar in de buurt, dus even in het kantoor gaan zitten. Geen punt! Buiten vind ik ook niet erg, maar er was geen bankje en erg felle zon (en daar wordt mevrouw zo boos van).
Op een bankje naast een groepje hangjongens. Ter info, ik zat er het eerst . Ze kwamen er gewoon bijzitten en verblikten of verbloosden niet. Leuk .
thuis op de bank, bij de eettafel, op bed, en in het speeltuintje terwijl mijn twee oudsten heerlijk aan het klimmen en klauteren waren, ideaal!