afgelopen zaterdag in de dierentuin. 2e keer maar dit keer ging het supergoed, de 1e keer bij 6 weken waren ze toch iets te jong om het soepel te laten verlopen. Ik helemaal blij dat het ook met 2 goed gaat buiten de deur
woensdag in de auto op de parkeerplaats voor de dealer waar ik mn nieuwe auto heb gekocht en bij de strandtent, gisteren op een bankje voor de ijssalon en nu in de tuin!
Gisteren in de tuin, op een bankje in het park tijdens de hond uitlaten, minder succesvol ivm prikkebeesten die ook een hapje wilden haha
Vandaag in bed en op de bank! Afgelopen weken in Frankrijk bij een restaurant,parkeerplaats,auto,strand,tent, noem maar op!
Vandaag midden in Ballorig gevoed. Kwamen twee kleutermeisjes op me af om te vragen wat ik nou aan het doen was met 'de baby'. Uitgelegd dat ze aan het drinken is bij mij. Zoiets hadden ze nog nooit gezien. Ze gingen er zo dicht bovenop staan dat mijn dochter stopte met drinken om naar de meisjes te lachen. Was een leuk moment!
In een indoor speeltuin, de kleine bleef maar vragen, ik denk wel drie keer in een uur. De flesmama's daar zullen wel gedacht hebben .
Omdat dit een leuk topic is deze maar ff uppen Zoontje is 4 weken, en plaatsen waar ik tot nu toe heb gevoed: ziekenhuis bed bank in de tuin op een stoel bij m'n ouders op de bank bij m'n ouders aan de keukentafel bij m'n ouders in de tuin bij de ouders van m'n beste vriend op de loungeset in de tuin bij m'n man op z'n werk in een kantoortje (Jumbo) bij de Apenheul (zowel op een picknickbankje bij de kassa's, als in de auto op de parkeerplaats) op het consultatiebureau op een muurtje bij de ingang van de Hema op een bankje in 't winkelcentrum Vanmiddag zelfs zitten voeden in een schoenenwinkel, was al genoeg drama dat dochter nieuwe schoenen moest, en toen besloot meneer ook nog te willen drinken. Dus daar maar ff op een stoel gaan zitten (was toch de enige klant, wel 3 man personeel). Merk wel verschil trouwens met onze dochter, toen heb ik wel eens in een hoekje bij La Place zitten voeden, maar had er toen wel meer moeite mee dan nu
Vandaag de draagdoek handig ingezet: mama lunchte op een bankje in de zon, meisje wilde ook eten: knoop los en meisje opzij schuiven in madonnahouding, keurig bedekt door de viereneenhalve meter stof die toch nog om me heen zat Oh en weer op t CB - die plek maakt hongerig blijkbaar
vandaag: op bed op de bank(bij de voordeur) bij de autodealer in de keuken(al lopend door het huis) de bank maandag en dinsdag alles thuis omdat mijn zoon ziek was zondag: bij een vriend op de bank bij mijn oom op de bank bij mijn ouders in de achtertuin thuis op de bank zaterdag: thuis op bed thuis op de bank bij vrienden in de kinderkamer bij een vriend op de bank
Vandaag niets bijzonders, maar een paar dagen geleden op de boot naar Texel. Ik vind het trouwens steeds lastiger openbaar te voeden nu ze ouder wordt...