Help mij kiezen. Kleur kinderwagen :)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wij willen graag de maxi cosi mura bestellen, maar komen niet uit de kleur. We twijfelen tussen de Grey slice en de Adriatic blue.
    Ik vraag me af of dat zwarte niet heel warm wordt? We willen wel een neutrale kleur, omdat we niet weten wat het wordt en de wagen ook voor een evt tweede kindje willen gebruiken. Welke vinden jullie het leuktst??

2. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hier de blauwe nog even..

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik vind de eerste het mooist. Daar kun je ook eventuweel een kleurijk dekentje/tas/parasol bij doen

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou voor de grijs met blauwe gaan, maar ze hebben er ook 1 met groen, die vind ik eigenlijk nog leuker. En dat kan ook voor zowel een jongen als een meisje. Een hele zwarte zou ik persoonlijk een beetje te saai vinden.

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik vind persoonlijk de bovenste het mooist! Denk niet dat het te warm zou gaan worden.

Wij weten ook nog niet wat het wordt, maar wij vonden van onze kinderwagen gewoon aqua het mooist dus dat is het geworden :D en als het een meisje is: so be it ;)

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Vind de zwarte ook saai, zou voor kleur gaan :D!

7. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hmm ik had hier een poll bij gemaakt, maar die pakt ie op de 1 of andere manier niet. Zal wel weer wat fout gedaan hebben. Tot zover bedankt voor de reacties. Vind het lastig!

8. Bunnymoeder

20 feb 2009
    87
    0
    0
    Wij hebben voor de zwart met grijze gekozen. Vond mijn man ook hen fijnste, die zag zichzelf niet lopen met een bontgekleurde wagen. We weten nu dat het een jongetje wordt en hebben er een aqua dekentje en een lakentje met aqua/wit ruitje in gekocht. Ziet er heel leuk en vrolijk uit. Wij vonden de zwart/grijze gewoon het mooiste en nu kunnen we zelf kiezen welke kleur dekentje/lakentje we er in doen.

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    ik zou ook voor de 2e kiezen. Ik hou niet zo van zwarte/hele donkere wagens. Hou meer van een kleurtje, lekker vrolijk

10. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Zwart. Lekker stoer en tijdloos, evt. ook weer makkelijk te verkopen.

11. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij hebben ok gewoon zwarte kinderwangen.
    lekker stoer en kan altijd mee de kleur zwart.
    maar is ieder zijn eigen smaak wat voor kleur die wil.

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Wij hebben de Adriatic Blue uitgezocht. De andere vind ik ook wel mooi, maar is zo standaard kleur. Vooral hier in het dorp zijn alleen maar donkere wagens. En deze kleur vind ik juist zo apart omdat er ook wat rood door heen loopt. En het kan voor een jonge en meisje.
    Veel succes met je keuze!

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben zelf een zwart/grijze. Knalroze dekentje + knalroze parasolletje erbij, gekleurd tril-beestje aan de kap en het is nog een leuk gezicht :) .
    Ik vind de donkere ook wat minder 'besmettelijk' over komen dan de wat lichtere. Alsof je daar alles op ziet. Maar ik kan de echte kleur niet echt inschatten.

14. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind zelf een paarse erg leuk, ongeacht wat het wordt :)

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben zelf Limegroem (Quinny)

Zwart hebben we bewust nietgedaan...
    Het wordt heeeeeeeeel warm in de zon (een vriendin heeft wel een zwarte) Finn is in Juni geboren dus dat zag ik niet zitten.
    We hebben een witte hond die erg verhaart...dus misschien dat je dat bij de zwarte wagen erg ziet.
    En ik vind zwart erg somber.

Dus ik zou lekker voor die blauwe gaan!

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zal kiezen voor de zwarte. Vind niks mis met zwart en word ook echt niet warm ofzo (wij hebben een urban jungle duo in het zwart ;)).

Maar ik zou dus niet voor die met blauw gaan omdat ik het niks vind voor een meid! Vind het gewoon niet leuk om een meisje in een blauwe kinderwagen te leggen/zetten. Die zwarte kan je lekker opfleuren met een dekentje in een andere kleur, groen, blauw, roze, weet ik veel ;)! Maar bij de blauwe zul je ook een blauw of grijs dekentje moeten doen omdat het anders niet kleurt.

Succes in ieder geval :D!

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou ook gaan voor de zwarte. Heb zelf een donker grijze met blauw. Lekker tijdloos.

18. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hoorde net dat er vanaf oktober nieuwe kleuren uitkomen dus wacht nog even af ;) bedankt voor alle reacties!

Deel Deze Pagina