Wij willen graag de maxi cosi mura bestellen, maar komen niet uit de kleur. We twijfelen tussen de Grey slice en de Adriatic blue. Ik vraag me af of dat zwarte niet heel warm wordt? We willen wel een neutrale kleur, omdat we niet weten wat het wordt en de wagen ook voor een evt tweede kindje willen gebruiken. Welke vinden jullie het leuktst??
Ik zou voor de grijs met blauwe gaan, maar ze hebben er ook 1 met groen, die vind ik eigenlijk nog leuker. En dat kan ook voor zowel een jongen als een meisje. Een hele zwarte zou ik persoonlijk een beetje te saai vinden.
ik vind persoonlijk de bovenste het mooist! Denk niet dat het te warm zou gaan worden. Wij weten ook nog niet wat het wordt, maar wij vonden van onze kinderwagen gewoon aqua het mooist dus dat is het geworden en als het een meisje is: so be it
Hmm ik had hier een poll bij gemaakt, maar die pakt ie op de 1 of andere manier niet. Zal wel weer wat fout gedaan hebben. Tot zover bedankt voor de reacties. Vind het lastig!
Wij hebben voor de zwart met grijze gekozen. Vond mijn man ook hen fijnste, die zag zichzelf niet lopen met een bontgekleurde wagen. We weten nu dat het een jongetje wordt en hebben er een aqua dekentje en een lakentje met aqua/wit ruitje in gekocht. Ziet er heel leuk en vrolijk uit. Wij vonden de zwart/grijze gewoon het mooiste en nu kunnen we zelf kiezen welke kleur dekentje/lakentje we er in doen.
ik zou ook voor de 2e kiezen. Ik hou niet zo van zwarte/hele donkere wagens. Hou meer van een kleurtje, lekker vrolijk
wij hebben ok gewoon zwarte kinderwangen. lekker stoer en kan altijd mee de kleur zwart. maar is ieder zijn eigen smaak wat voor kleur die wil.
Wij hebben de Adriatic Blue uitgezocht. De andere vind ik ook wel mooi, maar is zo standaard kleur. Vooral hier in het dorp zijn alleen maar donkere wagens. En deze kleur vind ik juist zo apart omdat er ook wat rood door heen loopt. En het kan voor een jonge en meisje. Veel succes met je keuze!
Wij hebben zelf een zwart/grijze. Knalroze dekentje + knalroze parasolletje erbij, gekleurd tril-beestje aan de kap en het is nog een leuk gezicht . Ik vind de donkere ook wat minder 'besmettelijk' over komen dan de wat lichtere. Alsof je daar alles op ziet. Maar ik kan de echte kleur niet echt inschatten.
Wij hebben zelf Limegroem (Quinny) Zwart hebben we bewust nietgedaan... Het wordt heeeeeeeeel warm in de zon (een vriendin heeft wel een zwarte) Finn is in Juni geboren dus dat zag ik niet zitten. We hebben een witte hond die erg verhaart...dus misschien dat je dat bij de zwarte wagen erg ziet. En ik vind zwart erg somber. Dus ik zou lekker voor die blauwe gaan!
Ik zal kiezen voor de zwarte. Vind niks mis met zwart en word ook echt niet warm ofzo (wij hebben een urban jungle duo in het zwart ). Maar ik zou dus niet voor die met blauw gaan omdat ik het niks vind voor een meid! Vind het gewoon niet leuk om een meisje in een blauwe kinderwagen te leggen/zetten. Die zwarte kan je lekker opfleuren met een dekentje in een andere kleur, groen, blauw, roze, weet ik veel ! Maar bij de blauwe zul je ook een blauw of grijs dekentje moeten doen omdat het anders niet kleurt. Succes in ieder geval !
Hoorde net dat er vanaf oktober nieuwe kleuren uitkomen dus wacht nog even af bedankt voor alle reacties!