Hoi dames, ik heb de eerste 6 pagina's doorgespit, maar kon geen topic vinden over geboortekaartjes, dus vandaar deze topic geopend Ik ben nu een beetje aan het rondkijken voor een leuk geboortekaartje, maar weet eigenlijk niet waar ik moet zoeken.. hebben jullie misschien leuke tips? kaartje2go en belarto heb ik al gevonden.. greetz vond ik niet zo leuk.. ik hoor het graag!
www.geboortepost.nl heel makkelijk en goedkoop en je kan zelfs je eigen persoonlijke kaart maken of bestaande aanpassen!
Je kunt ook naar een drukkerij bij je in de buurt gaan. Daar kun je allemaal albums halen met geboortekaartjes, zodat je alles rustig thuis kunt bekijken. Heb je toch een beter beeld van het formaat, de kleuren, soort papier, dan via een plaatje op internet.
Wij hebben ze ook van de lokale drukker, en dat scheelt ook best veel in de prijs, vergeleken met online kaartjes bestellen. Ben nu voor 70 kaartjes incl enveloppen nog geen 110 euro kwijt.
Wij zijn ook naar een lokale drukker gegaan, nadat we eerst online hadden gekeken. Was gewoon 45 euro goedkoper uit dan online! Bovendien jou ik wel van die persoonlijke service. In eerste instantie wilden we wel online bestellen, vanwege een behoorlijke fout van de drukker waar we de vorige keer waren. Nu bij een andere die goed bevalt!