Goh dan ben ik toch heel benieuwd wie jij bent.. Ik ben geboren in Den Bosch( ziekenhuis) maar vanaf baby tot aan mijn 10e in Nuland gewoond. Zat op de Hoogakker. Ben nu 30 jaar
Waar woon je nu dan?? Boxtel?? Ik ben 32, mijn zusje 30 dus ik denk dat je bij haar in de klas gezeten hebt.
Ik heb in Boxtel gewoond maar woon nu al vanaf 2010 in Sint- Oedenrode. Maar in Nuland kent iedereen elkaar zo'n beetje Dan zal ik ws wel bij je zus in de klas hebben gezeten!
Geboren in Hellendoorn, Wij woonden in het park dat vlak naast het pretpark Hellendoorn ligt. Opgegroeid in Nijverdal. Daarna gewoond in: Leeuwarden Nijverdal Leeuwarden Hallum Reduzum Leeuwarden Wolvega Leeuwarden Wolvega en nu weer Leeuwarden. We hebben nu een huis gekocht, dus het is wel de bedoeling hier te blijven In de periode ook in Leeuwarden zelf nog een aantal keren verhuist
geboren en getogen in Utrecht. ben op mijn 22e verhuisd naar Nieuwegein en daar woon ik nu zo'n 7.5 jaar...
Geboren in Eindhoven, maar getogen in Veldhoven... Woon er al 30 jaar en geloof ook niet dat ik hier ooit nog wegga. Erg honkvast zijn we .
@Mamsie,dan woon je bij mij in de buurt Geboren in Hoogerheide,opgegroeid in Halsteren en nu woon ik al ruim 12 jaar in Sint Maartensdijk
Ik ben geboren en opgegroeid in Den Helder en 4 jaar geleden voor de liefde vertrokken naar Amsterdam!
Geboren en getogen in het dorp van Dr. Tinus! Ik woon nu in Zuid-Holland. Edit: oeps is trouwens een stadje...geen dorp...