Geboren in het ziekenhuis in Helmond en opgegroeid in een mini-dorp in de Brabantse Peel. Ik woon nu in een groot dorp/kleine stad, ook in zuid-oost Brabant. Onze kleine wordt waarschijnlijk ook weer in Helmond geboren. Ik ben oer-Brabants dus, maar met een Haagse moeder. 😊
Oh en ik maar denken dat ik de enige gek ben....hoeveel zouden dat doen? En wat te denken van de namen van parkeerplaatsen langs de snelwegen: palmpol bijv. Ik rijd soms langs dat ik denk WTF??? Wat een naam hahahaha
Ik ben geboren in Boxmeer. 0-12 jaar gewoond in Cuijk 12-18 gewoond in Oss 19-21 gewoond in Amsterdam (getrouwd) 22- tot heden woon ik in Zaandam A.u.b. mijn biografie haha
Goaiïngarypster Puollen zelfs in het Fries haha, dus voor niet friezen nog moeilijker om uit te spreken
Vader komt uit Hengelo, moeder komt uit Enschede, ik ben geboren in Zutphen. Toen ik 6 was naar Zoetermeer verhuist, toen ik 15 was naar Amsterdam, toen ik 18 was naar Wormer, toen ik 31 was naar Zoetermeer en nu zou ik best wel graag willen verhuizen naar Haarlem, dat is samen met A'dam mijn favo stad. Mijn 2 oudsten zijn in Amsterdam geboren, jongste in Zoetermeer. Mijn dochter woont inmiddels op zichzelf in Hoofddorp .....
Geboren in ziekenhuis van Heerenveen. Daarna gewoond in Wolvega Britsum, Tzum, Lemmer, Heerenveen. Allemaal in Friesland. Op m'n 20e naar Abcoude en daarna Weesp en nu weer terug in Heerenveen. En nou ben ik vast herkenbaar... Mijn vader is een Drent en mijn moeder een allegaartje (net zoals ik) en mijn dochter op verzoek van mij een Amsterdammer. Maar geen echte. Wordt nu een mengelmoesje tussen een Fries en een nep-Gooise.
Hahahaha, je hebt het er maar druk mee. Al ben je niet in de Efteling, dan ben je druk in de weer met washandjes en zo...
Ja serieus; is maar een kilometer of 12 hier vandaan! Anders kom eens deze kant op; nemen we jullie mee naar de Efteling èn naar Waspik. Is trouwens een gat hoor, niks te doen daar.
Geboren in Gouda. Opgegroeid in Berkenwoude . Voor de mensen die daar vandaan komen heet het overigens Perkouw. Inmiddels al een aantal x verhuisd. en nu weer dichtbij de plek waar ik opgegroeid ben.
Geboren in arnhem Met 1 jaar Verhuisd naar klein dorpje in de Betuwe. Daar tot 18e gewoond toen verhuisd naar arnhem. 6 jaar later verhuisd naar Westervoort.2 jaar later weer terug naar arnhem. Half jaar later weer terug bij ouders gaan wonen. En nu weer 2 jaar terug in arnhem
Geboren in Scheveningen grotendeels ook opgegroeid. Verhuisd naar standaardbuiten voor een jaar (heimwee bij moeders) Terug naar Scheveningen. En woon nu in Den Haag.
Hahaha same here wat betreft Bathmen OT: geboren in Zaandam, opgegroeid in Roosendaal (brabant), verhuisd naar Gorinchem, toen naar Rotterdam en nu woon ik in Ridderkerk.
Geboren in Den Helder 0-3 jaar Den Helder 3-7 jaar Rotterdam 7-9 jaar Den Helder 9-12 jaar Hoorn 12-14 jaar Schagen 14-17 jaar Hoenderloo 17-19 jaar Den Helder 19 tot nu in Zoetermeer en hopelijk blijf ik hier nog heel lang...
geboren in Dieren(gld).tot mijn 22ste gewoond.Naar beilen verhuisd(drenthe) voor de liefde,woon er alweer 12 jaar pfff tijd vliegt
geboren in zwolle, en daar opgegroeit. toen ik 19 was verhuist naar Ermelo voor de opleiding Zverpleegkundige, toen ik 24 was verhuist naar groningen stad, (ivm trouwen'. toen ik 25 was verhuist naar Den Haag(ivm afstudeerproject man bij shell Rijswijk), en toen ik 32 was verhuist naar Eersel (NB) omdat mijn man bij ASML ging werken en op mijn 34 ste naar Veldhoven en daar woon ik tot op heden.
Niet erg honkvast hier...😅 Geboren in Arnhem en als baby uit NL vertrokken en opgegroeid in - New York - Florida - Londen - Californië - Den Haag Vervolgens gaan studeren/werken/wonen in - Leiden - Auckland, Nieuw Zeeland - San Francisco - Rotterdam - Gelderland - Azië We wonen en werken nu al enkele jaren in ons paradijs en zullen hier zeker nog langere tijd blijven. Als we ooit weggaan hier zullen we hoogst waarschijnlijk weer in Californië gaan wonen. 💛😎
geboren in hoogeveen 3jaar gewoond toen na pesse 10 jaar. Nu hier maar voel me niet thuis (zoetermeer