Ik heb een luiertas met daarin het volgende: - verschoningsmatje - 4/5 luiers - billendoekjes - 2 plastic tasjes van de fruitafdeling om eventueel een poepluier in weg te gooien wanneer er geen container bij de hand is of nat/vies geworden kleding in op te bergen - mini-sudocreme - tester bepanthen - een slabbetje - een hydrofieldoek - snoetenpoetsers - een zakje extra voeding van 100 ml - een fles met voeding - nog een fles met voeding - twee extra spenen - extra set kleding - extra rompertje - extra sokken - digitale camera - potje voeding + lepeltje - speelgoed zodat hij zich niet verveelt op locatie - portemonnee - telefoon - sleutels Kortom: de luiertas is mijn handtas geworden waarbij de baby overheerst. Mocht ik ergens anders heen gaan zonder baby haal ik mijn 3 dingen eruit en stop ik die in een mini-tasje Om nou met een luieretui te gaan werken vind ik vreemd. Daar heb je toch niet alles bij je? Zo dadelijk heb je iets nodig... Wat als je kleine schat per ongeluk over zichzelf heen plast? Jongetjes hebben die eigenschap wel eens. Of je hebt een lekkende luier ofzo. Dan moet je direct weg. Hetzelfde als je bijvoorbeeld een half uurtje op visite gaat, maar het is zo gezellig dat je denkt: ik blijf nog even hangen (wanneer de gastheer/vrouw dat ook leuk vind), dan heb je in ieder geval eten bij je. En meerdere spenen voor wanneer hij zijn eigen laat vallen, etc. Ik zou het gewoon niet kunnen met een kleine etui
Holy moly.... Hier: momenteel niks meer, maar straks met baby: Luier, doekjes, romper en hydrofiele luier...
Ik heb er geen een, dus ook niet gemist. Nu doe ik een luier en doekjes en onderbroekje voor nood in de handtas. Hij is wel zindelijk, maar er gebeurt wel eens een ongelukje Straks met de baby doe ik alles gewoon in de luiertas
slik.. ik ben bang dat mijn luiertas niet groot genoeg is als ik dit zo lees Ik mag wel een reiskoffertje gaan aanschaffen haha! Maar het klinkt ook allemaal zo handig, en zo onmisbaar als je het nodig hebt inderdaad...
joycey, ben wel benieuwd naar welke luiertas jij hebt? klinkt n erg groot en handig gezien ik straks voor 3 kids spullen mee moet nemen... verder nooit een luieretui gehad en ook niet gemist... denk ik hahaha
Eerst een luiertas gebruikt met daarin: Speen voeding(en) fles romper soms n potje fruit met lepeltje broekje shirtje 3/4luiers kleine sudocreme vochtige doekjes hydrofiele doek speeltje knuffel (toen hij n favoriet kreeg) Slabber Sinds hij ongeveer 11mnd is, gebruik ik de luiertas alleen nog voor een hele dag weg of logeernacht. Verder gewoon mn eigen handtas met 1 luier, klein pakje vochtige doekjes en een liga. Soms een knuffeltje of autootje
Ik heb er geen. Mij lijkt alleen een luier etui meenemen in plaats van de hele tas niet handig, omdat je dan bijv. net zult zien dat je baby doorlekt. Ik heb in mijn luiertas altijd standaard een reservesetje kleding zitten. Net zoals standaard een spuugdoekje etc. Past niet in een luier etui.
Ik weet niet welk merk het is. In ieder geval mét passend verschoningsmatje erbij... Ik heb mijn partner even van de foto geknipt, want hij wilde er niet op De foto is van oktober; toen was onze kleine meneer net 2 maanden.
Ik heb een luiertas van de Hema. Die is echt ideaal,genoeg opbergruimte en handige vakjes. Er zat een portomoneetje bij,2 warmhoudzakjes om een warme fles in mee te nemen en dus een luieretui en een matje uiteraard. ik gebruik alles dus ook de etui.