waar gebruik je de box voor?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fluitekruid, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar gebruik jij de box voor?

1. Als een rustige plek om te spelen.

2. Als strafplek.

3. Wat is een box?

4. Als een opbergplaats voor speelgoed.

5. Als een opbergplaats voor allerlei andere dingen.

6. Om in te slapen.

7. Anders namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al, waar gebruik jij de box voor? Voor de moeders die de box al hebben weggedaan, waar gebruikte je de box voor?
    Ik ga zo een poll maken, ik weet niet of ik kan aanklikken dat je meerdere dingen mag aanvinken, anders zou je kunnen aanklikken waar je hem het meeste voor gebruikt.

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Toen ze heel klein waren sliepen ze er wel in, nu hebben we een tweelingbox die eigenlijk weinig meer gebruikt wordt, alleen om de kinderen even te 'stallen' en daarnaast hebben we een playpen/krabbelpark (2x2m) - erg handig met een deurtje zodat ze als ik dat goed vind gewoon door de kamer kunnen kruipen, maar ook weer de veiligheid van de box kunnen opzoeken (en het speelgoed ;)), maar ook handig dat ze een grote speelruimte hebben als ik het deurtje dicht heb als ik bijv aan het koken ben.
    Hier blijft ie voorlopig wel staan dus!!

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Als ik even bezig ben kan hij lekker 'spelen' hij vind zn pratende winnie the pooh helemaal geweldig

4. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Toen G. nog klein was, om lekker in te spelen, sinds hij ging rollen gebruikenwe hem alleen nog als ik mijn handen echt vrij moet hebben, dus als ik bijv. in de kelder iets moet gaan pakken of de boodschappen benenden nog moet ophalen (woon in appartement 1hoog...)

5. susy26

susy26 Niet meer actief

hier word de box gebruikt als ik in huis wat moet doen, dan gaat tie erin en tv aan, of wanner meneer niet wilt luisteren.

6. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    De box gebruik ik voor het rustig en veilig kunnen spelen, als ik mijn zoon op een kleed op de grond heb liggen en ik moet was van boven halen of de bel gaat leg ik hem altijd in de box, ook ivm de hond is het erg handig. 's ochtends en 's avonds na het eten doet Tim er wel een dutje in. De box moet een veilige en vertrouwde plek zijn dus zal ik hem niet (gauw) als strafplek gebruiken maar dat is nu ook nog niet aan de orde! Vind het een ideaal ding en zolang zoon lief erin "wil" blijft hij staan!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier word hij niet veel meer gebruikt ze kruipt nu en hij word dus nu gebruikt als opberg plek voor speelgoed.

waarschijnlijk gaat hij er binnenkort ook uit

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij gebruiken de box om even veilig de woonkamer uit te kunnen lopen (naar toilet of de wasmachine in de kelder), hij zit dan lekker naar buiten te kijken of te spelen. Daarnaast moet hij tegenwoordig ook in de box wanneer hij niet luistert en (gevaarlijke) dingen die niet mogen blijft doen. Op zo'n moment heeft hij er wel even moeite mee dat hij erin moet, maar hij 'weet' dat hij er pas uit mag wanneer hij weer rustig is.
    Volgende week is het de bedoeling dat hij zijn plekje in de box moet afstaan, we zetten hem dan weer omhoog met de mobile eraan zodat hij er alvast aan kan wennen dat hij er niet meer ingaat voordat zijn broertje er is.

9. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    veilig spelen en liggen, vooral toen ze erg klein waren. naarmate ze gingen kruipen, staan ect dan werd ie nog maar weinig gebruikt. ja even een veilig moment als ik naar boven moest of tijdens stofzuigen ed. en natuurlijk was het toen ook een makkelijke dump plek voor speelgoed! had niet zonder box gewild maar ben blij dat ie nu weg is!
    nu lekker de deur uit!!! wat een ruimte

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn man gebruikt de box nog als hij even rustig naar de wc wil. Ik gebruik de box nooit meer, omda ik geen zin heb om al het speelgoed eruit te halen. ;) Het is bij ons meer een opbergplek geworden en ik erger me er kapot aan. Wat mij betreft gaat hij er direct uit!

Toen onze zoon nog niet kroop gebruikten we hem allebei behoorlijk veel. Als veilige, rustige en warme speelplek. (Wij hebben een koude tegelvloer.) Sinds we de bodem naar beneden hebben gedaan, gebruik ik hem al veel minder.

Deel Deze Pagina