Is die ook 100& pure kokosolie? Ik haal die van mij bij een asiatische winkel, omdat ik daar toevallig ook andere dingen (kruiden, verse soyabonen etc.) haal Die is dus guur & smaakloos, maar wil eentje met geur en smaak proberen idd voor in de koffie!
Nog nooit van gehoord! Heb het net opgezocht, klinkt iig interessant, maar de vraag is of ik wel 20 min met olie in mn mond kan lopen zonder het door te slikken
En luieruitslag! Kwam in het lijstje van dr. Oz voor. Schijnt ook te helpen tegen tepelkloven Je zou haast denken dat het een wondermiddel is
Ik gebruik het - Om mee te koken - Tegen luieruitslag - Tegen Berg - Tegen eczeem - Toen het nodig was tegen Spruw, zowel voor m'n zoontje als voor mij - Tegen vaginale schimmelinfectie - Voor droge handen
Die met het zwarte deksel is idd onbewerkt en dus puur. Als ze geur- en smaakloos zijn is het bewerkt en werkt het dus bijv niet meer tegen Spruw enz. Maar om mee te koken zijn die prima
ik heb om uit te proberen deze bij de action mee genomen, daar moet ik dus net zoveel van gebruiken (bakken/braden) als de gewone boter?
Ik vind de smaak en geur geen probleem. Dus van de week maar eens naar AH, dan zal ik die erbij gebruiken. Ik vind het ook lekker in de koffie. En mijn lippen zijn gelijk ingesmeerd Met smaak en geur is denk ik ook wel lekker voor oosterse gerechten.
Witte, reuk- en smaakloze kokosolie is geraffineerd en gebleekt en heeft minder gezondheidsbevorderende eigenschappen. Dat zie je ook terug in de prijs. Maar bovenal de smaak! Die van kokosolienederland.nl vind ik absoluut de beste. Kost 18 euro voor een literpot. Je kan je ook inschrijven voor zijn nieuwsbrieven op kokosolieplein.nl , dan krijg je af en toe leuke aanbiedingen!
misschien een rare vraag hoor maar op de site van het voedingscentrum staat dat kokosolie helemaal niet zo gezond is. Wat klopt er nu? Is het wel gezond? is het beter dan gewone olie/boter?
Het voedingscentrum wil graag dat we allemaal aan de Becel gaan. Variatie is het toverwoord. Voor het bakken kun je het beste afwisselen met kokosvet, roomboter of ghee. Kort bakken kan ook in olijfolie (extra vierge).
Ik gebruik geen halvarine, margarine, bak en braad ed. Van de ingrediëntenlijst krijg ik al buikpijn. Dat verzadigd vet slecht voor je is is achterhaald en niet bewezen. Het Voedingscentrum werkt met leerstoelen, die worden gebruikt door professoren van de bekende merken...
Voedingscentrum vind ik ook niet heel erg betrouwbaar. Zoals gezegd, die wil dat we allemaal aan de Becel gaan om nog maar te zwijgen over die 'vinkjes' brrrr! Ik gebruik kokosolie voor bakken en braden, op brood, als haarmasker en voor de droge plekjes. Gerechten die korter gebakken kunnen worden, bak ik vaak in roomboter.