Wie volgen jullie via twitter? Heb me net aangemeld maar weet niet wie ik nou moet gaan volgen, heb geen inspiratie en ben nieuwschierig naar jullie 'followers' xxxx
Ik heb vooral vrienden en dan weer vrienden van vrienden etc. Paar bn-ers, maar daar heb ik niet zoveel mee, want als je daar naar tweet zeggen 9 van de 10 toch niks terug...
paul de leeuw, cor bakker, nick & simon, mike schaperclaus, brent spiner, jan smit, de 3js en kendra wilkinson. Zo sneu, maar wel verslavend.
IK volg enkel wat BN-ers ( o.a. Jochem Myjer, Gijs Staverman, Femke Halsema, Kim Lian, Georgina Verbaan, Paul de Leeuw) en m'n partner. Zelf tweet ik niet, vind hyves een stuk boeiender. Ik denk niet dat er iemand zit te wachten op een berichtje van mij dat ik de wasmachine heb aangezet, of dat ik net op de fiets stap op boodschappen te gaan doen
Oja, ik vergat nog te zeggen dat ik ook Nick Carter, Boyzone, Mickey Graham ( jeugdsentimenten) en Adam Woodyatt volg.
Ik heb wel een twitter-account maar doe er niet veel mee. Door dit topic ben ik er even naar aan het kijken en even meer aan het toevoegen. Ik heb inmiddels aan bekende Nederlanders: Adje en Paul de Leeuw staan.... Ik heb zo moeten lachen om Adje in de show van Paul de Leeuw van het weekend, als manneke pis, en daar vind je ook wat van terug in zijn twitterzinnetjes. Verder moet ik nog ff verzinnen wie ik toe kan voegen.... Weet zelf nooit zo goed wat ik erin kan zetten... Heb nooit zoveel inspiratie....
Ik heb bijv Jochem Myer, Jeroen van Koningsbrugge en Arie Koomen en dan is het best grappig inderdaad