Na bijna 2 jaar gratis t.v te hebben gekeken (vorige bewoners hebben het schijnbaar niet afgemeld ofzo?) is hij vandaag toch afgesloten en zitten wij zonder t.v..... Opzich kijken we niet zo heel veel t.v maar s'avonds is het wel leuk om b.v NET 5 of RTL 4 ofzo te kijken.... We hadden eerst gratis t.v van ZIGGO maar de kwaliteit daarvan was niet zo heel denderend..... Daarom zijn we nu eigenlijk opzoek naar iets anders! Waar hebben jullie t.v van? En kan iemans mij misschien iets aanraden?
ik kan niks aanraden helaas maar wil je wel iets afraden. Hopelijk helpt dat ook al een beetje. Neem geen UPC, het is de grootste die er is maar helaas zeker niet de meest klantvriendelijke. Ik ben aan het aftellen tot het aflopen van mijn contract en stap dan per direct over. Mijn ouders hebben tele2 en zijn daar wel heel tevreden over, heb alleen zelf geen ervaring
dat je kwaliteit niet goed was kan komen omdat je illegaal aan het kijken was In principe werkt het zo. oude bewoner gaat weg...verhuisd abbo mee of zegt op. (hij blijft namelijk wel rekeningen krijgen) nieuwe bewoner komt erin, kan nog maximaal 3 maanden gratis kijken om het zo te zeggen en moet dan een abbo afsluiten! Of de oude bewoner heeft niet opgezegd en altijd voor jouw blijven betalen (wat ik door de slechte kwalitiet niet denk) of de aanbieder ziggo heeft jullie niet afgesloten na die 3 maanden Jullie geluk!! Maar mocht je dus een abbo afsluiten krijg je hoogst waarschijnlijk een aanbod voor digitale televisie...en dat is veel beter beeld. Ook als het beeld slecht blijft kan ziggo je helpen en het verbeteren he...want dan ben je abbonee met alle pluspunten erbij.. UPC, niets over te zeggen....Wij hebben het nooit gehad.. Ziggo, nooit problemen mee gehad. Nu hebben we een locale maatschappij..kleintje en ook geen problemen hoor. Tele twee, als je in een gebied woont waar geen mast in de nabije omgeving zit, word je beeld blokkerig..... Succes ermee!
Wij hebben sinds begin maart tele2. Heb hier geen problemen mee. Goed ontvangst en goede kwaliteit. Super klantenservice (1x nodig gehad i.v.m. instaleren). We hadden kpn, maar daar had ik veel slechter beeld en veel minder zenders en geen optie tot uitbreiden.
Wij hebben Digitenne, ben ik zelf erg tevreden over (behalve dat er geen BBC op zit) Je kan het volgens mij een maand gratis proberen. Daarna 8,50 p.m. Wij hebben erg goede ontvangst, maar wonen wel buiten, misschien dat dat uitmaakt.
Als je slecht beeld hebt hoeft niet gelijk te betekenen dat het door de aanbieder komt, vaker ligt het aan de bekabeling van de klant (slechte bekabeling, bekabeling niet goed aangesloten enz.) Als je slecht beeld hebt helpt digitale televisie er ook niet bij, je beeld moet eerst goed zijn wil digitale tv het ook doen, want slecht beeld betekend dat er iets niet goed doorkomt en aangezien je digitale televisie van ziggo bv via de kabel gaat moet de kabel wel eerst goed zijn. Ook kan er te weinig signaal doorgegeven worden door de aanbieder, als je abonnee bent kan er iemand langskomen om het signaal wat omhoog te doen. Zo zijn er nog wel wat dingetjes. Wij hebben Ziggo en zijn hier heel tevreden over.
Nog een reden waarom wij geen ziggo willen is omdat mijn ouders er vrij veel problemen mee hebben gehad en van de buren hoorde ik dat ze toch regelmatig storingen hadden!
klopt allemaal..maar de ts zat illegaal...en dat signaal is zowiezo al naar beneden geschroeft... Dus heeft ze dan ook nog bv een kabel van 12 meter ertussen...heel veel stekkertjes ofzo dan heb je zoveel signaal verlies (per mtr zoveel en per stekkertje ook nog eens wat erbij) dat je dus geen normale tv meer goed kunt kijken..... Misschien als ze een abbo afsluit dat het signaal dan ineens veel beter is!
Ik heb ziggo en ben super tevreden..!! Had hiervoor digitenne van kpn en als er alleen al een scooter langsreed viel mijn beeld weg.. Nu alles in 1 pakket van ziggo nergens last van goede internet verbinding bel gratis naar alle vaste nummers in nederland en tv is op en top geen storing meer
ziggo hebben wij hele slecht ervaringen mee (moest minimaal 4 keer per week de router opnieuw opstarten!). nu weer KPN en dat bevalt super!
Wij hebben sinds een maandje KPN glasvezel... Wowawiewa geweldig mooi! Het is alleen nog niet overal maar ze zijn druk bezig om overal bekabeling te leggen zodat iedereen hierop over kan stappen. Enige nadeel is dat het zappen wat traag is (maar dat heb je met Ziggo digitale tv ook)
hier hebben ze volgens mij ook kpn glasvezel sinds kort Zal eens gaan kijken wat dat precies inhoud...
Wij hebben Tele2 en zijn hier erg tevreden over We hebben het nu een jaar en nog nooit problemen mee gehad.
Wij hebben interactieve tv van KPN. Hartstikke leuk! Je kunt programma's pauzeren en dan weer terug- of doorspoelen,heel gemakkelijk opnemen en opnames van te voren inplannen,films huren (voor evenveel als in de videotheek dus scheelt je een ritje plus de verleiding om popcorn e.d. te kopen in de videotheek) en je hebt 'programma gemist '. Het kost wel iets van 50 euro p.m. (eerste maanden minder) maar daar zit ook internet bij. Ik vind trouwens alle aanbieders zwaar kut! Ook KPN! Halve debielen aan de klantenservice waarvan sommigen amper de Nederlandse taal beheersen en je word van het kastje naar de muur gestuurd. Van het geld wat ik heb betaald aan 0900-nummers had ik een maand kunnen eten...pffff
Wij hebben upc krijgen de digitale tv gratis erbij alleen kijken we het dus nooit. Wij hebben ook gewoon normale tv via de kabel wel van upc maar geen klachten. Digitale kast gebruiken wij alleen op iets op te nemen.
Wij hebben Tele2 en daar zijn we heel tevreden over. Eerst hadden we digitene en dat vonden we een stuk minder. Het beeld stoorde heel vaak (als er een brommer door de straat kwam, als er een vrachtwagen door de straat kwam, als ik elektrische apparaten in de keuken gebruikte, toen de overburen ook digitenne namen)
hier na echt mega veel gezijk terug bij upc nooit meer anders. in 2 jaar tijd hebben we 4 aanbieders gehad. ziggo was echt bar slecht echt om de haver klap storingen kpn hadden we veel ruis door het beeld tele2 was op zich goed maar het zenderpakket was niet genoeg voor ons nu dus terug bij upc het meest uitgebreide pakket met dvr en hd en het mooie was binnen 5 werkdagen had ik alles werkend in huis
` Jep dat is degene die ik bedoel, dat KPN glasvezel... vind ook dat terug/vooruit spoelen ideaal! En uitzending gemist ook errug handig, hoef ik nooit meer ONM op te nemen!