Hoi meiden, Mijn zusje gaat in oktober bevallen van haar eerste kindje. Nu hebben wij binnenkort een babyshower en ik zou haar graag een mooi sieraad geven wat symbool staat voor ons als zussen. Ik kan echter op internet weinig vinden, wie heeft er een idee en/of shop?
Home | MI BIBI Supermooie sieraden die zelf samen te stellen zijn. Heb er zelf een armband besteld en ben er heel blij mee! In de voorbeelden staan armbanden met foto s van kinderen, maar hier kun je natuurlijk een zussenfoto van maken en tekstbedel kun je ook zelf invullen...
Super gaaf! Echter jammer dat het geen goud(kleurige) sieraden zijn. Beiden dragen we eigenlijk alleen goud..
Je zou wel dan misschien zo 'n hanger voor aan ketting los kunnen bestellen en dan zelf gouden ketting erbij kopen? Weet niet of dat storend wordt?
Ben alleen niet bekend met de site; Sister Ketting, Sister Hangertje, Sister Sieraden, Sister Bedeltje Zie net dat je eigenlijk alleen goud draagt, maar misschien staat er toch wat leuks tussen
Ik heb met mijn trouwen als bedankje aan mijn zusje een zilveren hanger gegeven met daarin gegraveerd zussen voor altijd in het latijns....