De hobby's van manlief en mij zijn lezen en gamen. Daar geef ik wel geld aan uit. Ook vind ik het heel erg leuk om kleertjes voor Norah te kopen, en ik ben gek op aanbiedingen! Vooral bij de zeeman, kruidvat en Etos. make up en crème enzo. En ik moet heel eerlijk zeggen dat vooral manlief van de gadgets is, we hebben allebei een iPad, iPhone, verschillende game consoles enzo. Maar we sparen er dan ook wel echt voor.
Mn dochter of mn dieren. daarna houd ik ook van leuke gadgets. Waar ik absoluut niet van hou zijn verzendkosten , verzekeringen of boetes
De noodzakelijke verzekeringen betaal ik met plezier. En zelfs sinds kort mijn belastingen. Paar weken geleden onverwacht in een Grieks hospitaal (in Paros) gelegen op vakantie ... en hemeltje lief wat een verschil met de Belgische ziekenhuizen! Werkelijk niks was daar. Bovendien speelde ook nog es het risico van repatriëring en dergelijke ... blij dat ik voor zulke zaken verzekerd ben en was of het had mij een fortuin gekost. Liever verzekerd dus en dat er niks gebeurt, dan niet verzekerd en de hele boel zelf mogen dokken.
Ik geef eigenlijk helemaal niet graag geld uit, maar wat ik het waard vind om geld aan uit te geven: bodymodification (aan het sparen voor ear pointing as we speak ), onze huisdieren, bakproducten en vooral: spullen voor m'n man. Wat ik voor mezelf al snel te duur zou vinden, geef ik aan hem met gemak uit. Wat ik zonde vind van het geld: hondenbelasting, grote beurt of keuring voor de auto, BENZINE. Oh en waar ik ook echt de pest aan heb om voor te betalen, maar echt onvermijdelijk als je in Zeeuws-Vlaanderen woont: toltunnels -.-'
Waar ik met plezier geld aan uitgeef: - Body mods - Games - Dingen voor onze meisjes. - Kerst decoratie - Kleding Met minder plezier: - Beddengoed - Bh's - Wc papier
Als ik google op Body mods dan kom ik alleen maar enge dingen tegen; gaten in wangen, enorme sterren onder de hoofdhuid, brandwonden in rare symbolen. ... Zijn jullie daar ook mee bezig Chaii en TempusFugit , of laat google mij alleen het ergste zien ?
ik geef letterlijk graag geld uit, waar ik het maar aan kan uitgeven. Alleen de vaste lasten daar heb ik een hekel aan. Vandaar dat ik de financien aan mijn man overlaat. Anders zouden de vasten lasten geen cent van me ontvangen!! Onzin agis!! Elke maand moet ik 130 betalen, maar als ik medicijnen krijg voorgeschreven moet ik die ook nog betalen,Letterlijk verzekerd voor niks. En dan nog de huur, water, belasting, vuil, electriciteit:x:x BAH!!
Onzin - eigen risico, ik betaal al genoeg! - benzine, belachelijk duur. - drank - drugs etc.. - gokken Wel - mijn hondje - spullen voor baby's - kapster - boodschappen - dingetjes voor vriend
Ik geef graag geld uit aan vakanties, uitjes, kleding, schoenen, spullen voor de kinderen (kleding, speelgoed) en spullen voor in huis. Ik geef liever zo weinig mogelijk uit aan: - Verzorgingsspullen (ik doe het wel, want wil er graag een beetje verzorgd bij lopen, maar ik vind het een soort noodzakelijk kwaad) - elektronica/gadgets (mijn man echter wel, die is er dol op) - de auto - huishoudelijke apparatuur
Voor ik getrouwd was gaf ik echt 100 euro per maand uit aan make up. Nu dus veel te veel. Nu geven we het uit aan. - vakantie stacaravan op camping. - om het jaar 3 weken Spanje - 1 week centerparcs per jaar Dus 3 x per jaar op vak. Verder geef ik graag geld uit voor mijn huisdieren, films. Niet graag aan huishoudelijk app.
Graag: - Plantjes en bloemetjes voor in de tuin - Brocante spullen voor in huis - Lekker en kwalitatief goed eten - Kookboeken - Terras en restaurant - Uitjes met de kinderen - Sportspullen /kleding - vakantie Niet graag: - Gadgets en elektronische snufjes - Kleding en schoenen (qua kleding zit ik graag voor een dubbeltje op de eerste rang). - Accessoires aan mijn lijf - verzorgingsproducten - Auto's (als het rijdt vind ik voldoende).
Graag: -Dingen voor de kinderen (vooral kleding vind ik erg leuk) -Dagjes uit / leuke dingen doen / vakanties -Lekker en gezond eten Minder graag: - gadgets - huishoudelijke artikelen - dingen voor mezelf (dat vind ik op zich ook wel leuk, maar als ik voor mezelf op zoek ga, kom ik toch altijd weer thuis met dingen voor de kinderen0
WEL: * sauna * uit eten * schoenen <3 (niet dat ik 1000 paar schoenen heb, maar ik vind het nooit 'zonde van m'n geld' om schoenen te kopen) * kleren (idem als schoenen) * wintersport NIET: * sokken * ondergoed * kapper * zomervakantie (niet dat ik het stom vind, maar ik vind het wel jammer dat het zo duur is en eigenlijk vaak niet het geld waard) * make-up
Wel: Eten en kook/bakspullen Keukengerei Cadeaus Iets voor de kinderen Vakanties Niet: Kleding Verzorgingsproducten, medicijnen Huishoudelijke apparatuur Uit eten
vakantie , kleding en stof om zelf kleding te maken en nu ook baby gooodies en kleding , goed en gezond eten niet : rekeningennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en aan dingen die aan het huis moeten gebeuren zoals de nieuwe verlichting die geplaatst word en nieuwe ramen die in gezet worden das pas een kost plaatje zeg , ja ok je huis knapt er van op maar duuuuuuuuuuuuuuuuuuur ooo ja en kapper zag die net bij een ander staan maar die geld ook hier heb een hekel naar de kapper gaan dus geef er liever ook niets aan uit hahaha
Ik geef erg graag geld uit aan huidverzorging. Ben gek op mooie producten en ben verslaafd aan alles van Sisley en Estee Lauder. Keek laatst naar mijn badkamerplanchetje en toen bedacht ik me dat ik een wandelende commercial voor Estee ben Ook geef ik juist graag geld aan goede doelen (zie dat hier vaak bij de niet graag staan). Ik heb het goed, dus vind ik het niet meer dan logisch dan dat ik daar een heel klein stukje van deel met mensen en dieren die het minder hebben. Heb vaste afschrijvingen maandelijks voor KWK, WNF, greenpeace, de dierenambulance en de hartstichting.
Op dit moment probeer ik er juist een sport van te maken zo weinig mogelijk uit te geven, omdat we een bepaald doel hebben om voor te sparen. Dus vind het nu leuk om vooral géén geld uit te geven haha.