Hoi! Mijn man heeft een anonieme ov chipkaart besteld via de site ovshop.nl. Hij twijfelt er achter af aan of de site wel betrouwbaar is. We kunnen helemaal geen ervaringen vinden met deze shop, geen goede en geen negatieve. Ik ben heel benieuwd, heeft een van jullie ervaring met ovshop.nl? Ik hoor het graag, hopelijk kan ik mijn man gerust stellen! Groetjes, Lootje
als je even googlet, komt je deze site tegen: Ambitie OVshop.nl: n shop met alle ov-chipkaart abonnementen oogt wel betrouwbaar!
Ja je hebt gelijk bosi, zal de titel zo even aanpassen. Tja waarom m'n man denkt dat hij is opgelicht? Hij heeft er gewoon geen goed gevoel over. Maar so far geen slechte ervaringen in elk geval!
Als je er niks over kunt vinden dan is het vast goed... Meestal loopt het internet al snel vol als ze iets mis doen.
Waarom koopt hij dan niet één via de NSsite? Heb ik voor mijn vriend ook gedaan en hij was de volgende dag al in huis.. Wel een persoonlijke overigens..
Bij de NS kun je niet terecht voor een anonieme kaart. Ik heb de kaart af en toe nodig, vandaar een anonieme. Heb je de kaart nog ontvangen?