Een automatische espresso apparaat! Heerlijk! De rest voor verbouwing extra slaapkamer voor ons kleine meisje
Wij hebben onze zorgbonussen op de spaarrekening gezet.....we moeten ivm zeer rotte kozijnen beneden en boven achterkant nieuwe (kunststof) kozijnen laten plaatsen. Dat kost nogal wat geld. Dus wij zijn erg blij met het geld!
Daar ging de wijkverpleegkundige mee in gesprek. Bij nog altijd niet willen testen werd in overleg de zorg tijdelijk gestopt. Meestal was dat voldoende om toch te gaan testen . Dit ivm veiligheid medewerkers en de andere clienten
Man vond dat het fitnessapparaat dat hij heeft gekocht wel van mijn zorgbonus kon. Ik vind dat ik iets voor mezelf ga kopen, ik ga shoppen als het weer veilig kan
Ik heb er een nieuwe laptop van gekocht. Handig voor de bijscholing etc. Verder heb ik hobbymateriaal gekocht (ik doe snailmail en mag graag kleuren), verder hebben we een keer lekker via thuisbezorgd besteld ervan en de rest op de spaarrekening
Wij (man en ik) hebben beiden een nieuwe fiets nodig. Man zijn fiets is een beetje op door de vele kilometers, en ik had nog geen fiets. Wij gaan binnenkort van 2 auto's terug naar 1 auto, en meer fietsen. Daar gaat het geld dus naartoe
Wij hebben een Nintendo switch gekocht ( zo blij mee nu met de lockdown) , 2 bijzet tafels gekocht wat ik normaal niet zou doen voor de prijs. De rest op zij gezet voor de PlayStation 5