Waar geld lenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chillin, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@ lynnes , denk niet dat het perse een denkbeeldige situatie schetsen is , heb zelf ook al heel veel van ts voorbij zien komen toen ze gingen emigreren en daarna ook nog toen ze al bij het gezin in Venlo zat , dan denk ik zorg dan toch dat je zo snel mogelijk op jezelf zit , inkomen gaat krijgen en je zaakjes op orde brengt ... en op een forum kan het niet altijd kroeliewoelie zijn en als je zelf veel persoonlijks naar buiten brengt kan het hier altijd tegen je gebruikt worden ;) En daarbij ze vroeg niet alleen waar je geld kan lenen maar er zat ook een heel verhaal bij dus dan weet je dat je reacties krijgt !

Ga ook maar verder met poetsen , doe ik tenminste nog iets nuttigs :p

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik hoef jou toch niet of niemand in dit topic te laten zien dat ik wat voor haar doe .. Ken dr beter dan jij haar ;)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

God wat een feest dat jij dr beter kent dan haar?

En vraag mezelf ook af wat je reageert dan met '*proest moet zij zeggen*' mijn god wat ben jij simpel zeg! Moet jij niet solliciteren o.i.d.?

Ik ga weer verder met werken... en mn abbo op dit kansloos topic opzeggen ;)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wil er alleen mee zegen dat je niet moet oordelen over iemand zijn situatie die je helemaal niet kent ;)

Lieve schat ik hoef met toch bij jou niet te verantwoorden .. kan je het niet hebben ofzo dat ik lekker met mijn ventje zit te genieten in de tuin van het zonnetje en dat jij moet werken ? .. Oei denk om je bloed druk ...

Een abbo op een topic nog wel hahahahah Nee sorry ga hier niets over zeggen ... :D

Werkse vandaag, ik ga weer lekker met mijn kleine man spelen ... Ciao :D

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

meiden ga mekaar ergens anders zitten afzijken (via pb bijvoorbeeld)

lijkt mij zeer verstandig dat er een slotje op komt

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gaat weeeer nergens over.. ben het een beetje zat.. weer dezelfde namen die problemen lopen te veroorzaken.

Ik ga het bespreken en er zullen zeker officiele waarschuwen volgen..

Deel Deze Pagina