Ze zat toch niet meer in de schuldsanering? Ik bedoel, hoe wil je anders in godsnaam een emigratie naar Australie bekostigen?
Ik vind het heel erg voor chillin en wou dat ik haar een leuk huisje kon bieden in Almere Meid succes! En wat betreft de BANENmarkt her en der... Ben blij dat ik in iedergeval ( hoop ik ) Iemand aan een leuk baantje heb kunnen helpen
ja vind ik ook... vraag me trouwens af op ts wel weet dat er vanmiddag een inzamelinstopc geopend is geworden voor haar... ik zou het namelijk absoluut niet op prijs stellen als iemand dat zou doen... dus dat vraag ik me echt af!
ja die is alweer gesloten omdat het gewoon niet meer mag op zp.. terecht in mijn ogen maar oke die discussie hebben we vanmiddag al gehad
Tja zag het al toen ik een poging deed om te reageren... Nu loop ik natuurlijk het risico reacties uit te lokken, maar ik las daar dat er al een huisje aangeboden was maar dat je dit niet wilde?? En spullen niet genoeg waren maar geld wel?? Nu is een forum als dit natuurlijk altijd een soort zwangerschapsroddelkrant..dus ik weet niet in hoeverre eea waar is,als dit zo is waarom weiger je dit soort hulp? En wat betreft al die inzamelingen, sorry hoor maar zwangerschapspagina is toch geen forum voor fondsenwervingen of het zoeken naar filantropische instellingen? medeleven en compassie is goed, maar overdrijven is ook een kunst..
Ben t volkomen met sientje eens! Maar dit mag hier blijkbaar niet gezegd worden want dan ben je een niet sociaal, harteloos persoon
ik ben het daar ook helemaal mee eens maar zoals lovely al zegt mag zoiets niet uitgesproken worden want dan ben onmenselijk... en als je teruglees in dit topic staat er idd bij dat ik heb aangeboden haar te helpen met een huis hier in venlo maar ze wou niet in venlo wonen maar in almere want venlo brengt ongeluk...
Maar Female, jij blijft maar doormekkeren over dat je haar had willen helpen daar in Venlo en dat zij dat niet wilde en dat ze dus niet geholpen wìl worden. Maar dat is toch onzin? Ze hèèft toch een woning gevonden in Almere, daar waar ze zelf graag wil wonen? Het is absoluut geen grote woning, maar het is wel iets waar Chillin blij mee is. Wie ben jij dat om te zeggen dat ze beter in Venlo had kunnen blijven, omdat jìj mss een grotere woning voor haar had kunnen vinden? En om dan vervolgens te zeggen dat ze niet geholpen wìl worden (mss niet in zoveel woorden, maar die smaak leg je wel in mijn mond) Volgens mij ging het ook vooral om haar dochter dat ze terug wilde naar Almere en wie weet wilde ze nog wel meer ontvluchten. Net als dat wij niet mee hoeven te doen aan allerlei inzamelacties, hoeft Chillin niet heel haar ziel en zaligheid bloot te leggen op een forum... Chillin die onderwerp is van al deze discussies en die zelf, zodra ze inlogged, misschien met zulke ogen alle reacties zal lezen...
nou ze zegt niet veel geld te hebben hier bij de wb hoef je geen borg of maand vooraf te betalen dus ik zou het wel aannemen in ieder geval zodat ik ff kon sparen voor n ander huis! dat is niet iemand de wil opleggen dat noemen ze logisch nadenken en ja kan zijn dat ze meer ontvlucht hier dat gaat mij ook zeker niets aan absoluut niet! maar ik zou wel verder nadenken... en nog niet eens over afgeslagen hulp te praten zijn er meerdere instanties die haar vast en zeker kunnen helpen wat hier ook al meerdere keren wordt uitgesproken... en daarbij vraag ik mij af of ts uberhaupt weet dat hier een inzamelingstopic is gestart want ik zou het echt niet prettig vinden als iemand dit achter mijn rug om zou doen...
Maar zoals je in haar berichten terug kan lezen, wil ze rust in het leven van, vooral, haar dochter. Zij meent haar dat te kunnen geven, als ze naar haar oude omgeving teruggaat (dochter heeft veel meegemaakt en mist haar oude school en vriendinnen). Natuurlijk moet je prioriteiten stellen, maar een nieuw leven begint met een nieuwe plek om te wonen. Van daaruit ga je hulp bij instanties opzoeken die je verder kunnen helpen je leven op de rails te krijgen... Ik snap dat mensen sceptisch zijn, dat ben ik zelf ook, zeker op een openbaar forum. Maar uit haar berichten halende, zat ze in de eerste instantie in nood om die borg te betalen, nìet om allerlei spullen in te willen zamelen of hulp van wat voor kant dan ook te krijgen, want ze verwacht zelf dat het vanaf eind mei allemaal alweer een stuk makkelijker zal gaan...
ja maar ze schreef ook dat ze vóór mei n woning moest zien te krijgen want ze gaf het volgende aan "We mogen wel langer blijven maar omdat hier veel onrust is in huis(6 kinderen)is onze dochter oververmoeid en wil de school na de mei vak.jeugdzorg inschakelen. Het gezin waar we bij inwonen loopt ook bij jeugdzorg en het is niks dan ellende,vandaar dat wij met alle geweld die kamer willen..." tja en als ik in die situatie zou zitten zou ik met elke woning blij zijn en al helemaal met n woning waar ik me niet voor in de schulden zou hoeven te werken,,,
Hallo allemaal,nou het is allemaal gelukt,we hebben huurcontract en sleutels,krijgen ook al spullen aan geboden dus dinsdag zitten we weer in Almere!
En daarbij denk ik dat jeugdzorg in Almere zich ook vragen stelt als ze er achterkomen dat er een heel gezin met een meisje van 11 op een zolderkamer woont...