Ik ben benieuwd hoever jullie van je werk vandaag wonen en hoelang jullie er over doen om op je werk te komen met de auto, fiets, ov e.d?
Ik ga met het ov, en nu Quinn zelf loopt dan doe ik vanuit huis totaan mn werk 3 kwartier over. Als mn bus natuurlijk mee werkt. Het kdv zit naast mn werk, dus dat is wel makkelijk. Maat ik kan soms ook gerust een uur onderweg zijn :S
Ik woon 38 kilometer van mijn werk vandaan. Ik rij hier met de auto naar toe. Doe daar ongeveer 35 minuten over. In het weekend ben ik er sneller omdat het dan rustiger is op de weg. Vooral op zondag ochtend.
Ligt eraan waar mijn cliënten wonen, soms moet ik met de auto en soms kan ik het lopend af. (werk in de wijkverpleging)
0km, ik werk vanuit huis. Het hoofdkantoor van het bedrijf waar ik nu als freelancer werk zit in Noord Florida.
Ligt er aan waar de cliënt woont waar ik heen moet De verste is iets meer als een half uur fietsen,had er ook eentje die was exact 40 minuten fietsen. Maar heb ze ook wel 's op loopafstand(10 min.lopen)