Lieve allemaal, Ik ben inmiddels 28 weken zwanger van de derde en (hoewel wat onverwachts) erg blij met onze baby. Het is best spannend, omdat de laatste twee binnen een jaar tijd geboren zullen worden. Tegelijkertijd ook veel zin in, omdat het gezin als compleet zal voelen met de (tweede) baby erbij. Laatste tijd voel ik me echter een beetje moedeloos worden van het niets-kunnen; heb weinig energie en kan maar korte stukjes lopen (naar de school van de oudste is normaal minder dan 5 minuten, maar ik doe er tegenwoordig een kwartier over). Blijft lastig om je te moeten neerleggen bij het gevoel dat je zo weinig kan. Heb de laatste dagen meer harde buiken. Hoe doen jullie dat? Echt rust nemen of juist een beetje doorzetten en af en toe kleine stukjes lopen? Gek genoeg ben ik nog steeds een beetje onzeker over wat ik wel en niet aankan, terwijl het al de derde is en ik er toch een beetje geoefend in zou moeten zijn Oja, ik doe echt niet te veel geloof ik; huishouden en onze kleinste van 9 maanden maken het leven spannend genoeg op het moment haha. Ik doe daarnaast freelance werk, maar dat is allemaal zittend.. Alvast bedankt! Liefs
Harde buiken geven aan dat je een beetje kalmer aan moet doen. Je hoeft het niet te overdrijven natuurlijk maar gewoon als je het voelt even lekker rustig gaan zitten met een kopje thee ofzo. Het schijnt sowieso belangrijk te zijn later in de zwangerschap om elke dag even een rustmomentje te pakken. fijne zwangerschap meid.
Dankjewel! Ik probeer inderdaad elke dag echt bewust te gaan zitten met een boek. t Is weleens lastig met zo'n hummeltje van 9 maanden die heeft ontdekt dat de vensterbank vol leuke spulletjes staat die je kan vastgrijpen haha! Niks is veilig, behalve haar speelgoed Thnx! Jij ook.