zo herkenbaar allemaal! - hoe ze met haar knuffels praat , en ze soms streng toespreekt - hoe ze aangeeft dat ze honger en dorst heeft (heeft ze haar eigen woorden voor) -hoe ze hele zinnen brabbeld waar ik meestal maar 1 woord van versta - hoe ze me probeerd te helpen in het huishouden (en boos wordt als ik het van haar afpak!) - hoe ze heel wijs zegt: jaahaaa 8) -hoe ze zingt en danst als ze denkt dat we niet kijken pffff kan nog wel even doorgaan.
Ha ha heerlijk topic.. ! Ik geniet van zo veel ook. - Van haar schaterlach, maar ook van de grote oor tot oor glimlach als ze haar vader of mij ziet. - Dat ze zo heerlijk kan spelen met iets kleins en dan van die hoge gilletjes geeft. - De gelukzalige tevredenheid als ze op haar teen ligt te sabbelen - als ik haar s` avonds half slapend de laatste fles geef - Als ik haar wakker moet maken en ze kreunend zich uitgebreid uitrekt maar ook van; - Samen in bad gaan - Samen wandelen - Samen s` ochtends nog even langzaam wakker worden in het grote bed - Haar mollige beentjes.. hmmmm van heeeeel veel dus..
het moment dat ik hem troost en hij direct rustig word ookal was hij heel overstuur en aan het huilen van pijn... als hij ontwaakt en zich helemaal uitrekt en leuke geluidjes maakt.. als hij op zn buikje op mn borst ligt te slapen.. als hij in zn slaap lachtrekjes heeft.. als hij met zn mondje open slaapt.. als hij lekker bij zn papa ligt
Awwh ja dat vind ik hier ook zo lief als hij lekker ligt te tutten. Dat speentje wat heel driftig heen en weer gaat *zwijmel* Ik geniet zoveel van mijn mannetje, te veel om op te noemen. Maar ik kan zo genieten als ik wakker word en van die speelgeluidjes uit zijn kamertje hoor. Als ik dan de kamer op loop gaat hij heel druk 'stuiteren' en lachen, dan heb je gewoon gelijk goeie zin Of als hij lekker aan het spelen is, of stiekem lacht als hij wat uitvreet, of af en toe lekker tegen me aanhangt.