hoi hoi kayro zit in zijn gezicht onder de bultjes weten jullie of het muggenbultjes of waterpokken zijn??? want er komen wel blaasjes op
als er blaasjes op komen zullen het denk ik wel waterpokken zijn.. maar kan natuurlijk ook iets anders zijn.. even naar de huisarts gaan!?
Ik kan het niet goed zien maar als er een witte ring rondom het rode vlekje zit, zijn het muggenbulten.
mijn dochter had dit 3 dagen gelden ook. en ik kwam beneden met haar papa en ik schrik zo erg. ik zei ow mij god ze heeft de waterpokken. maar later bleek het muggen beulden te zijn
Sneu, maar meestal begint dit toch op t buikje/liezen etc dacht ik? Hopelijk heeft ie er niet te veel last van!
Bij m'n jongste dacht ik ook: ach gos, hebben de muggen je zo te pakken gehad? Totdat ze die zelfde vlekjes een dag later ook op haar buikje en in haar luier had. Waterpokkies dus... zij was ook pas 4 maanden oud, net zoals jouw zoontje. Voordeel van zo jonge leeftijd is, dat ze er meestal nauwelijks of geen last van hebben. Nadeel is dat ze het dan meestal nog een keer moeten krijgen, omdat hun afweer nog niet voldoende opbouwt.
Ik dacht ook gelijk waterpokken! Ik woon in de tropen dus kan een muggenbult wel herkennen haha Beterschap!
hij heeft het tot nu toe in zijn gezicht en hij begint het nu ook op zijn handjes te krijgen ik dacht ook het begint op de buik maar dat hoeft dus niet dokter zei gelijk al: waterpokken
Esmay heeft ze ook al zo vroeg gehad... eerst net boven haar mond een bultje, daarna tussen haar haar en uiteindelijk ook op haar buikje...