Ik wil over drie weken graag weten of we nog een zoon of een dochter krijgen. Nou gingen we bij mijn zoontje naar echofun, maar die is opeens 20 euro duurder geworden. Nou is dat geen ramp, maar om er nou een uur voor te rijden vind ik dan zonde. We wonen vlakbij Alkmaar en zouden het liefste 's avonds of op een zaterdag gaan. Wie weet er een goede? Een stukje rijden is geen ramp, als de echo maar betrouwbaar is
Bedankt voor de reacties. ik zal alles even bekijken. Persoonlijk ben ik niet zo tevreden over die in Alkmaar.
Marja Schouten doet idd wel avonden en weekenden gewoon even bellen of appen. Zwaagdijk/hoorn ook erg leuk. Dr papa doet geen geslachtsbepalingen meer, maar vond hem wel het fijnst.
Ben deze maand nog bij dr papa geweest, dus hij doet het nog wel, maar hij maakt erg veel fouten op het moment. TS: ik zou de meiden in Zwaag bellen!
Inderdaad, helemaal top! Oh, lees dat je er niet zo tevreden over was. Hier juist wel enorm haha: goede apparatuur, mooie kwaliteit foto's, lieve echoscopistes, meermaals kosteloos terug mogen komen bij onze 3e (slechte ligging kindje) etc.
Ik wilde na mijn combinatietest een afspraak in Alkmaar maken, maar wederom zo ontevreden dat we toch Koog aan de Zaan weer hebben gebeld voor de geslachtsbepaling. Ik snap echt niet dat jullie zo tevreden zijn over Alkmaar. Ik vond het beeld juist super slecht, die vrouw vertelde ook niks, ik moest achteraf zelf vragen of alles goed was en op de echo foto's die ik mee heb gekregen heeft ons kind maar een half hoofd (zie mijn andere berichten). Nee echt geen Alkmaar meer voor mij.