mijn zoontje en ik zijn verhuist omdat zijn vader en ik helaas uit elkaar zijn gegaan, nu wonen we in een andere gemeente. heb ons daar afgelopen week ingeschreven, maar word er dan automatisch een melding gemaakt bij het consultatiebureau hier of moet ik zelf bellen?
Ik heb toen zelf gebeld... Geen idee of er automatisch wordt gebeld..dat kan ook. Dan was ik ze voor.
In ons geval kregen we van het nieuwe consultatiebureau ineens een uitnodiging, dus ja... dat was automatisch doorgegeven. Ze waren me net een slag voor anders had ik ze zelf gebeld...
Ik heb toen wel zelf gebeld, duurde me te lang voordat ik iets hoorde. Schijnt dat ze wel zelf contact opnemen.
Bij ons gebeurde het automatisch, ik kreeg zonder het zelf doorgegeven te hebben ineens een oproep van het andere consultatiebureau op ons nieuwe adres.
Hè Elsie, wij kennen elkaar nog van het thuisblijfmamas topic, wat vervelend om dit te lezen zeg ik zou voor de zekerheid gewoon zelf ff bellen dan weet je maar zeker dat het goed gaat toch? Sterkte meid!
Hier ging het ook automatisch, maar ik ben wel even langs gegaan omdat het me te lang duurde voor ik een afspraak kreeg. Wel een vervelende reden. Sterkte!
Het hoort automatisch te gaan via het GBA maar bij mij was er niets doorgegeven, ik heb na anderhalve maand gebeld omdat de jongste al te laat was voor de 11 maanden afspraak. Ik kon toen binnen een week terecht, maar het was niet goed gegaan. Maar het hoort dus wel automatisch