Hoi allemaal, Ik ben al een jaar of 5 lid van dit forum en zet zo'n beetje alles wat me dwarszit of waar ik over twijfel op dit forum. Ik weet dat ik soms ook echt kan zeuren over dingen en van de hak op de tak vlieg. Daarom wil ik jullie toch bedanken voor telkens maar weer te antwoorden op mijn topics. Ben heel blij met dit forum! Liefs Minny
Wat lief van je! Geen dank hoor, hoewel ik betwijfel of ik je ooit wel eens geholpen heb haha, maargoed.
Wat een leuk bericht. Het is juist zo fijn aan dit forum dat je alles kan vragen en delen met forumleden. ik vind dat de mensen hier echt hun best doen om goede raad en steun te geven. En al bijna 4000 berichten! petje af!
hahahahaha Minny en haar medische raadseltjes... je zou een leuk stripboek zijn nee hoor geintje, daar is een forum juist fijn voor toch? daar hoef je niet te twijfelen of je iets wel of niet kunt of mag vragen maar daar kan je het gewoon doen
heerlijk he, zo'n forum? ik vind ook dat mensen hier echt dr best doen voor je, en je altijd antwoorden krijgt. haal hier ook veel tips vandaan. over opvoeding , uitzet, leuke aanbiedingen en tvprogramma's ... en probeer hier en daar natuurlijk ook anderen te helpen..of gewoon lekker mn ongezouten mening neerzetten. ben helemaal verslaafd!