Hoi meiden. 16 september ben ik na 17 weken bevallen van ons zoontje Mylan*. Helaas daarna ook nog gecurreteerd omdat de placenta niet los kwam. Nou heb ik 2 weken ruim gevloeid en de afgelopen 4 dagen eigelijk alleen maar doorzichtig slijm verloren (soms nog een beetje rozig of oranje maar altijd doorzichtig) En sinds gisteravond bloed ik weer...Ruim ook. Gewoon helder nieuw bloed, geen oude rotzooi ofzo. In theorie kun je natuurlijk pas ongesteld worden als er een eitje gesprongen is...Dat weet ik, en daar zou het nu veel te snel voor zijn lijkt me. Maar ik voel me zo ontzettend ongesteld Heeft iemand dit meegemaakt of kan iemand me vertellen wat er nou aan de hand is??
Zou best kunnen dat je ongi bent, is wel snel maar je weet het maar nooit. Ik was na 6 weken weer echt ongi. En mocht je het niet vertrouwen zou ik de gyn bellen als ik jou was meid.
Allereerst heel veel sterkte gewenst met het verlies van Mylan*. Als je zo kort op de bevalling opnieuw gaat vloeien kan het nog steeds kraamvloed zijn die opnieuw op gang komt (bijvoorbeeld omdat je misschien fysiek we actiever bent geworden?). Ik had dat ook na 4 weken. Zes weken na de bevalling werd ik weer ongesteld, bij mij hebben ze ook de placenta verwijderd maar dan manueel. Als je echt zoveel buikpijn hebt zou ik het ziekenhuis of de vk even bellen hoor!