waar gingen jullie heen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door toerist18, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik wil eigenlijk straks in september nog wel nd camping
    als het nog mooi weer is, 8)
    waar gingen jullie de 1e vakantie naar toe, en hoe oud was jullie baby toen???

2. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Wij gaan volgend week zaterdag naar Frankrijk (midden) met de auto. We hebben een huisje gehuurd op een kleine camping. Leek ons wel makkelijk, maar achteraf gezien hadden we net zo goed onze tent mee kunnen nemen en lekker gaan camperen. Isa is zo ontzettend makkelijk.

3. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    beetje late reactie,

maar goed.....

we zijn in juni een weekendje naar center parcs geweest....iris was toen 4 mnd...

morgen gaan we voor een weekje naar de camping, iris is nu bijna 5,5 mnd

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoe vond je het om met een kleintje naar centerparcs te gaan Agnes?

Mijn schoonzusje was ook gegaan toen haar kindje 4 maanden was, maar zij vond het erg vermoeiend.

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik ben met mijn dochter naar NL op vakantie gegaan toen ze 4.5 maand was!!! Ik zou nooit zo lang met een kleintje hebben gevlogen (10 uur vliegen) als ik hier niet had gewoont hoor, maar ja in sept. ga ik weer voor de 3e keer naar NL en nu met een dochter van dan bijna 21 maanden en bijna 6 maanden zwanger, pfff!!!

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wij zijn in mei een weekje naar Texel geweest. Milan was toen 2 maanden.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben toevallig net geboekt.
    Van 29 oktober t/m 2 november gaan we naar london met het vliegtuig.
    Ben ns benieuwd hoe het gaat met Ïman :)

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Toen mijn jongste meid een 1 jaar was zijn we met de auto naar Spanje gereden. De oudste was toen nog net geen 2. Doordat we 's nachts reden was het supergoed te doen, ze hebben vrijwel de hele weg geslapen, stopten regelmatig en maakte ze wakker zodat ze ff konden lopen enz en zodra we weer gingen rijden sliepen ze weer :D

Liefs Angela.

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik vond het heerlijk!!! helemaal niet vermoeiend, we hebben allemaal leuke dingen gedaan, zoals zwemmen, wandelen....en savonds ging ze ook gewoon mee naar de plaza..... samen dansen op de muziek en dat vond ze heel leuk..... 8 september gaan we voor een week naar centerparcs....

10. Niet meer actief

Wij zij met Yanouck op vakantie gegaan toen ze net een maandje oud was. En net op het heetst van de zomer van 16 juli t/m 22 juli. We zijngewoon naar een camping geweest met onze eigen caravan.

En ze heeft het echt leuk gehad. Tenminste voor wat ze ervan mee krijgen.

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Lotte is voor het eerst op vakantie geweest toen ze 11 maanden was, we zijn bijna 4 weken naar Curacao gegaan.

12. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Toen Sibel 9 weken was, zijn wij op vakantie geweest naar Turkije (waar mijn schoonfamilie woont). We hadden gewoon een app geboekt, en verbleven dus niet bij familie thuis.
    Het reizen was geen enkel probleem, ze kreeg een eigen (gratis) stoel in het vliegtuig, dus de maxi-cosi kon mee, en ze heeft lekker liggen slapen de hele vlucht, zowel heen als terug. Tijdens het stijgen en dalen heb ik haar gevoed, en dat ging ook prima, geen last van hoor oortjes.
    De vakantie op zich was best vermoeiend, maar dat is nu eenmaal zo, met zo'n kleintje. Zou het desondanks zo weer doen!

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi mensi !

Dat is nou precies de vraag die wij ons ook stellen. Waar kun je nou het beste met zo'n kleine heen gaan ...

Ik heb in mei twee weken vakantie. Thijs is dan 7 maanden. Dan willen we naar zee of naar Center Parks. Wellicht gewoon voor een weekend.
    In de zomer willen we wat langer weg gaan. Thijs is dan 9 maanden. Maar waar heen ?

Als je met de auto gaat, die kleine mogen toch niet zo lang in de maxi-cosi zitten ? Ik heb geen idee hoe je dat het beste kunt aanpakken. Vliegen met zo'n kleine is ook een optie. We willen niet naar een erg warm land gaan de eerste keer ... ik ben benieuwd, alle tips zijn welkom !

Groetjes,
    Nikki F

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    We zijn afgelopen maart voor het eerste echt een week weggeweest. Lisa was toen 16 maanden..en ik was 20 wkn zwanger van Tim.
    Lisa liep toen nog niet en onddanks dat ,vond ik het niet vermoeiend.

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nikki, maar met 9 maanden zitten ze vaak toch niet meer in de maxi cosi? En volgens mij kan het best hoor, als je maar regelmatig stopt onderweg.

Wij hebben al geboekt voor juni 2007 in het huisje in Frankrijk waar we dit jaar ook hebben gezeten. Het is ongeveer 8 uur rijden (midden Frankrijk). Onze beeb is dan ongeveer 7 maanden. Volgens mij moet je niet te moeilijk doen over wat wel en niet kan, en dan komt het allemaal goed.

Pim

Deel Deze Pagina