Wij zijn afgelopen zomer (toen hij 1 jaar en 4 maanden was) naar zuidfrankrijk geweest. We waren in de gorges du verdon. Werkelijk waar een PRACHTIG gebied! een van de mooiste plekken waar ik ben geweest! Het is wel een gebied dat je beter kunt bezoeken als je kind ietsjes ouder is of nog een echte baby is zodat het in de draagdoek kan. Wij moesten alles met de auto doen want we hadden geen draagdoek oid maar met de buggy of zelf lopen was nog niet te doen. We zaten op een camping in een gehuurde tent (met keuken erin) dat was ideaal maar overdag wat licht en warm voor het middagdutje.
Wij zijn op camping in spanje, Vila Nova, gegaan. Volgend jaar gaan we met de kleintjes naar Italië, camping isamar.
Net voor mijn zoontje eerste verjaardag in Italië geweest. Was juist super makkelijk deze leeftijd. "Oud" genoeg om zichzelf te kunnen vermaken met speeltjes , zwembad en speeltuin. Maar "jong" genoeg om lekker overal mee naar toe te gaan. Dit jaar weten we nog niet wat we met de vakantie doen aangezien ik eind april beval. De baby is dan +/- 3 maanden als virend bouwvak heeft. Ik denk dat we dit jaar niet heel ver gaan maar iets met max 4/5 uur rijden doen. Jaar daarna willen we lekker ergens heen met het vliegtuig. Dan een bijna 3 jarige en een ruim 1 jarige (en dochter dan natuurlijk maar die is dan al zo groot haha)
Wij zijn in Italië geweest ( Toscane) viel me toen wat tegen niet qua land maar omdat alles zo laat was en mijn dochter weigerde te slapen. Vorig jaar Jura viel ook wat tegen om de reden dat er weinig vertier was en alles ver rijden was. Nu hopen we dit jaar 2 super locaties gevonden te hebben. Een camping midden in het centrum dus je loopt zo de boulevard op en kunt ook zo naar de zee. En de 2e locatie is een super kindvriendelijke camping waar zoals het lijkt je weinig omkijken naar de kinderen hebt. Ben super benieuwd onze meiden zijn dan 2 jaar en 4 maand en bijna 4 jaar
Wat een avontuurlijke vakanties allemaal op de eerste pagine (iig). Wij zijn naar Winterberg (Duitsland) geweest toen DL 1 jaar was. Toen ze bijna 2 was zijn we naar Center parcs Sandur geweest. Toen ze net voorbij de 2 was zijn we naar bretagne gegaan. Toen ZL bijna 1 was zijn we naar Centerparcs eiffel geweest en toen ZL net 2 was zijn we naar Centerparcs erperheide geweest. Vrij burgerlijk dus
Toen de oudste een dreumes was naar Tsjechië in een vakantiehuisje. Toen de middelste een dreumes was naar Rome in een huis van familie. Toen de jongste een dreumes was naar een camping in Zuid Frankrijk, caravan met 3 slaapkamers, dat was wel het leukste vonden wij (alleen geen Zuid Frankrijk meer voor ons).
Toen ze 6 maanden was naar lqnzarote in een villa met privézwembad, wasmachine alle gemakken. 1,5 jaar weer naar lanzarote maar toen ook een auto gehuurd en weer in z'n villa met privézwembad. 2,5 jaar naar tenerife appartement, auto gehuurd dagjes met de autoweg vindt ze leuker dan niksen bij het zwembad. 3,5 jaar turkije all-in hotel........dat was echt niks voor onze dochter, centrum te ver om te lopen, kidsclub wou ze niet heen, eten wat er was....had ze dan net weer geen trek in,....nooit meer all-in met een kind. Dit jaar ff makkelijk in maart naar centerparcs erperheide en misschien in de zomer nog ff weg naar Duitsland ofzo met de auto omdat we dan ook een kleintje erbij hebben. 2017 willen we naar gran canaria en auto huren
Met 13 maanden een maand rondgetrokken naar 3 hotels en een huisje in Tsjechie, Oostenrijk en Duitsland. Ze kon net lopen toen we gingen, ten we terug kwamen liep ze als een kievit, goed geoefend op al die scheve weggetjes daar Toen ze bijna 2 was 2 weken naar Malta geweest, met huurauto naar 3 hotels gereden. Beviel ook ontzettend goed, ze vond alles leuk en we hebben erg veel gedaan die vakantie.
Waar hebben jullie overnacht? Waar we normaal overnachten is niet beschibaar en zoek een alternatief. We zitten meestal in Barceloneta.