Ik ben afgelopen zaterdag naar de kapster geweest en heb mijn haar heel kort laten knippen. Nu wil ik mijn haar nog laten verven. Een deel niet mijn hele haar! Maar wel een gave knal kleur. Ik zou alleen niet weten welke. Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik zal een foto plaatsen met mijn kapsel van nu. Even kijken hoe dat moet
Bedankt voor de reacties. Rood heb ik al eens gehad. Blauw is zeker een optie. Ben alleen bang dat t niet overal bij staat. Qua kleding enzo.
Het bruin/ goud / koper achtige is ook wel mooi. Maar niet mijn smaak. Ik hou nogal van t extreme....
twee kleuren verven had ik toen ook en was zo onwijs gaaf mn puntjes waren ander kleur als de rest moeilijk om je kleur te kiezen hihi
Paars! En dan bedoel ik niet die aubergine kleur van de kapper, maar echt paars en dan met lila highlights. Heb ik ook ooit eens gehad, was echt gaaf.
Hiervoor moet je waarschijnlijk wel je haar eerst blonderen en dan roze maken. Anders pakt dat roze niet goed namelijk (heb het eens met de kapper over gehad).
Zo'n leuk kapsel en dan ga je het verneuken met een lelleke kleur Jammer! Mooi warm bruin zou zo mooi zijn.. Maarre, ik lijk mijn moeder wel dus ik hou nu op. Zou als ik toch moest kiezen gaan voor de foto van Bosi. Of rood met witten stipjes? Leuk in het herfstthema
Hahaha ben gek op kleur! En ja t is ook wel een beetje verprutsen van mijn eigen kleur maar heb t er wel Erg graag voor over heb dit kapsel uit een boekje van ami kappers. Daar had degene bruin met oranje was ook erg gaaf geworden maar dat past niet bij alles.
Paars een vriendin van mij heeft dat ook, kort aan de zijkant en langer bovenop. Lila/paars, staat echt gaaf.