Waar goede bh's kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 4 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Zonder twijfel primadonna! Ik heb 70F. Ik vind het echt geen merk voor stevige vrouwen hoor!
    En ik zou sowieso naar een goede speciaalzaak gaan waar je goed advies krijgt. Kwalitatief goede bh's zijn duur maar het maakt zo'n verschil in hoe je kleding valt en ze blijven vaak ook heel goed.

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Zo erg weet ik niet maar inderdaad wel na kort dragen. Aantal keer wassen is het proberen waard toch?

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zweer bij Victoria Secret. Maar ik kan zo binnen lopen om te passen.. Volgens mij bezorgen ze wel in NL.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.057
    113
    Vrouw
    Victoria's secret! Alleen de stof van de bh voelt al veel zachter dan die van bijvoorbeeld hunkemoller, geloof mij je wilt nooit meer anders!

Op schiphol zit in elk geval een kleine (en vergeleken bij Engeland dure) vestiging, je zou hier je cup kunnen laten opmeten en dan online kunnen bestellen. Op internet is namelijk veel meer keuze. Het is wel echt belangrijk om je cupmaat bij VS zelf te laten opmeten omdat zij met hele andere maten werken dan in Nederland.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.289
    16.693
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Stap gewoon eens een goede lingerie zaak binnen.
    Ik heb het ook gedaan en het kost me een duit centen maar ik draag na zoveel jaren eindelijk eens bh's die goed passen en niet knellen.
    Ik heb een 80 E cup dus ook een redelijke boezem.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat is dus het vreemde, ik heb juist geen grote boezem. Eerder klein als ik om me heen kijk... Maar mijn borsten zijn breed en mijn taille is heel smal. Ik was blij dat ik eindelijk eens goedzittende bh's had gevonden en dan schuren ze me huid open 😞 Ik ga binnenkort wel een keer naar een andere lingeriezaak ja.. Ik had nog naar prima-donna gekeken online maar ik vond die bh's een beetje een oma gehalte hebben dus wellicht kan ik in een zaak zelf andere goede bh's vinden

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Victoria secret ga ik onthouden voor als ik weer in het buitenland ben!

Deel Deze Pagina