H&M!!! Met stip! Alle hemdjes zijn te kort voor mijn dochter bij Zeeman, wibra, hema enz. Alleen die van H&M zitten ruim zat. En zij hebben zulke leuke boxertjes voor meisjes, die draagt mijn dochter.
In het begin kocht ik bij zeeman onderbroekjes bleven wel mooi maar je hemden krompen wel heel erg Nu vind ik de Hema erg fijn vooral de hemden!
Hmm hier hetzeldfe probleem als Yolanthe in het begin... Meeste onderbroekjes pasten gewoon niet. En die van zeeman dus wel. Oh en de h&m-onderbroekjes doen het ook goed voor kleine billetjes.. (die van 5 in een soort doorzichtig etuitje) Maar bij zeeman koop ik inderdaad de hemden 1 maat groter dan de onderbroekjes omdat ik ze te kort vind. Dochterlief wil inmiddels alleen nog de hipsters/boxers van zeeman.. dus hier is het geen dilemma En die zijn ook best van fatsoenlijke kwaliteit.. die normale broekjes zijn vaak veel dunner maar die zitten dus ook niet lekker aldus mijn kleuter.
M draagt nu al een jaar of 2 hema ondergoed en dat blijft prima hoor! Is ook dezelfde maat al die tijd (kleine billetjes)
Ik zweer toch echt bij Hema ondergoed voor mijn mannen en vind Zeeman juist vreselijk, terwijl de meeste meningen duidelijk andersom zijn haha!
de action had laast setjes voor 2,50 nou ben er super blij mee voor onze dochter! het is stretch en past prima ze heeft nu dan maatje 92 in ondergoed omdat ik 86 nergens kan vinden eigenlijk! Maar pas prima en ze heeft heel klein kontje van mevrouw zit net pas in maatje 86.
Hier ook net overgestapt van rompers op hemd en onderbroek (wel voor een jongen). Ben nog een beetje op zoek, maar heb wel gemerkt dat de hemden van zeeman mooi zitten voor een klein prijsje. Ook pas een leuk setje bij kruidvat gekocht (anni rolfi serie, bij grotere winkels standaard in het assortiment). Deze week 2 setjes halen 1 betalen (setje kost normaal 4,95).
Heb laatst bij de zeeman en bij de hema verschillende setjes gekocht. Zeeman had als kleinste maat 92, hema maat 86/92, hiervan had ik er verschillende, de ene viel heel klein (en past haar dus redelijk goed), de andere waren weer veel groter als de 92 van de zeeman. Dus even goed kijken hoe het valt als je bij de hema gaat kijken.
tot nu toe scoort zeeman hier het beste geloof ik. dus toch maar een proberen. valt het ruim of klein? meisje is namelijk nogal aan de grote kant.
Ik ben erg tevreden over de simpele onderbroekjes en hempjes van de Hema! Zo'n setje van 3 onderbroekjes heb ik vaak, en de hempjes zijn los. Lekker stretch en de kleinste maatjes blijven net hangen (nu nog om haar luier, dus dat gaat prima).
Zeeman vond ik trouwens vreselijk, die beengaten zijn veel te groot van de onderbroekjes. Maar dat ligt er misschien aan of je kindje dikkere beentjes heeft of niet...
Bij Zeeman zou ik hemden een maat groter kopen dan je voor de gewone kleding gewend bent, want zijn niet zo lang en krimpen voor mijn gevoel ook nog wel heel iets. Onderbroeken koop ik altijd kleiner dan zijn kledingmaat (bij alle winkels). Dus bij Zeeman heb ik volgens mij 2 maten verschil tussen hemd en onderbroek.