Hallo meiden, Ik ben een schoonmaakster bij Qbuzz kantine (Lijndienst bussen). Nou is dit best een kleine club van ong 33 mannen. Helemaal leuk om daar te werken.en ze zijn zo aardig mag de kinderen mee nemen als ik geen oppas heb.kinderen hebben zelf al hun spulletjes daar liggen.Maar nu wil ik een keer een rommel piet uithangen. alles op ze kant gooien en wat leuks geven. dus voor die 33 man een leuk klein cadeautje maar wat..(geen chocolade letters) hebben jullie enig idee.dit briefje hang ik op de deur als ze binnen komen. Beste Mannen van de bus Schoonmaak piet is staking... En dat gaat niet zonder slag of stoot. Met deze rommel hier.... zal je denken die schoonmaak piet zien we hier nooit meer terug. Wees niet bang ze heeft met de sint afgesproken om na 5 dec weer gewoon 5 uur in de week te komen.om dit rommeltje toch een beetje goed te maken laat ik wat leuks achter.Ik hoop dat je er blij mee bent. tot de volgende keer dan ben ik er weer. veel liefs de schoonmaak piet.
Wat een leuk idee zeg!!! misschien een idee om taartdoosje te maken (via www.google.nl vind je kant en klare voorbeelden) versieren met stickers van sinterklaas en in het doosje pepernoten en wat lekkers in doen ofzo
leuk idee! alleen rijmt je gedicht niet, zo wel: Schoonmaakpiet is in staking... En dat gaat niet zonder slag of stoot. Met deze vreselijke rommel hier.... en schoonmaakpiet alweer op de boot.. Maar beste man, wees niet bang Na 5 december is ze er weer Dat heeft ze met de sint afgesproken, zonder meer. Om de schrik toch wat te verzachten.. Heb ik wat leuks mee genomen omdat jullie zo lang moeten wachten.. Ik hoop dat je het leuk vind, Met vriendelijke groet, Piet en Sint! Zomaar een idee hoor Erg leuk idee trouwensm lief van je!
Sleutelhangers.net sleutelhanger voor elke buschauffeur ik zou gaan voor her de felsopener, eendje met hoedje, kompas, mini autootje of de smileys echt een leuk idee, succes liefs Hellen