Ik gebruik alle merken voor wat anders.. Die van Ikea zijn wat stug en dik en gebruik ik bij het drinken geven (naja.. het ondersteunen ervan ). Die van de Hema (gekleurde) gebruik ik voor het afdrogen. Die van Prenatal zijn dun en handig voor plooitjes, haar drogen, in het bedje, in de box.. Ik zou er niet te veel in een keer aanschaffen. Ik heb er 20, en de helft ervan is geloof ik nooit gebruikt.. terwijl Jason in het begin toch een spugertje was (telkens kleine beetjes, dat wel). Als je behoefte hebt aan meer kan je ze daarna toch altijd nog bijkopen.
Ik heb ze van de hema en kruitvat. ook nog een paar oude teddies. ze blijven allemaal heel goed. vooral de teddies, die zijn zeker al 34 jaar oud en die zijn ondertussen voor 6 kinderen gebruikt. zou er niet teveel van aanschaffen. las hier ergens 30. aan 15 heb je meer als genoeg. 1 in bed, 1 in wagen, aankleedkussen en evt. box. en de rest om af te drogen.
Wij hebben ze van de Hema. De witte zijn idd dunner dan de gekleurde. Maar ik droog af met de witte en de gekleurde ligt in haar bedje. Voldoet me prima. Mijn moppie is snel goed droog en daar gaat het om, toch.
Heb ze van Prental zelf gekocht en heel stel gekregen die bij de zeeman te koop waren. Die van Prenatal lagen al snel in de vuilnisbak en ik heb zelf nog wat van de zeeman bijgekocht. Die vondt ik wel erg fijn, zijn niet zo dik en blijven ook goed. Heb ze ong een half jaartje gebruikt, toen droogte ik haar gewoon af met handdoeken.
Deze zijn lekker stevig. Al gebruik ik ze alleen voor onder het hoofdje in het ledikant of kinderwagenbak. Ik heb zowel de gekleurde als de witte van de hema en vind ik beide fijn. Van Kruidvat trouwens ook.
Straks met eten zijn ze heel handig als slab, de meeste slabben vallen nl niet over de schoot. Verder om af te drogen en bij verschonen op een openbare plaats.