babyfotoboek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door carpediem2010, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Er zijn zoveel babyfotoboeken, zat net even te kijken bij bol.com.
    Weten jullie welke leuk is en handig? Dus waar je ook veel in kan schrijven?

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb de boekenserie van Pauline Oud! erg leuk 9 maanden dagboek, kraambezoekboek en een boekje voor baby's eerste jaar! er is ook een boek voor de jaren erna geloof ik en er komt eind dit jaar een boekje voor t kleinkind! ;) (was die er nu maar alvast!!!)

in de boekjes staan een hoop vragen, ook dingen die ik er anders niet in had gezet maar die erg leuk zijn om terug te lezen, en de boekjes zijn erg vrolijk gekleurd en met grappige tekeningetjes erin..

Ik ben er helemaal weg van! :D

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb er het babyboek van de Prenatal van 14,95. Een fijn boek met een hoop ruimte om zelf te schrijven. Ik heb het voor nummer 2 ook al gekocht en al tijdens de zwangerschap kun je er wat inschrijven.

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb zelf het boek "mam, pap, vertel eens". Hier kun je alles in bijhouden vanaf de zwangerschap tot een de puberteit van je kindje. Staan echt leuke vragen in, met voldoende ruimte erbij om ook daadwerkelijk iets op te schrijven. Verder veel ruimte voor foto's, andere herinneringen, ruimte voor handomntrek van je kindje e.d

Vind het persoonlijk een erg mooi boek, dat je later aan je kind kado kan doen.

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ik heb dit boek ook.. Vind het heel leuk om erin te schrijven en ga er graag iedere week even voor zitten.. Het is nu al leuk om af en toe eens terug te bladeren na het begin.. Je vergeet dingen namelijk ontzettend snel..

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de pauline oudi serie van mijn zorgverzekeraar kado gekregen! vind hem erg leuk :)

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik heb hier nog een exemplaar staan van Mam vertel eens. Ben niet zo'n verteller :p en heb als kado gekregen. Als je interesse hebt, dan stuur maar een pb. Het mag voor een zacht prijsje weg.

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik een een simpel babyboek, gewoon met vellen waar je enkelt foto`s kan plakken en de pauline oud serie voor de verhaaltjes. Het babyboek ga ik gebruiken oor alle kaarten en de serie van pauline oud om echt in te schrijven en foto`s te plakken.

9. emmie

emmie Niet meer actief

ik heb van de week bij de kruidvat een nijntje fotoboek gekocht voor 3,99!! je had keus uit 3 verschillende! :)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Idem dito, hij is zeker leuk, je kunt er veel in schrijven.

Deel Deze Pagina