Misschien een rare vraag, maar zoals de titel al zegt, zijn er mama die ervaring hebben met het gebruik van een draagdoek/draagzak als ze zelf een behoorlijk "maatje meer" hebben? Past zoiets dan? En is het praktisch? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.. Dank je!
een draagdoek past heus! je hebt daar verschillende maten in. Ik heb (42/)44 en maatje m van doek (ook wel eens leuk) En ze hebben ook L en XL. Gewoon even passen/meten
Je kunt het opzoeken op de website van draagdoek.nl. Daar staat ook een handige maattabel. Past echt hoor! Geen enkel probleem.
Bondolino, een draagzak, kun je verstellen tot 140 cm tailleomvang. Ik heb dezelfde maat als jij en die ga ik bestellen.
Er zijn diverse mogelijkheden om te dragen met een draagdoek. Bij sommige knopen heb je nog voldoende doek over aan de achterzijde. En met een maatje meer wordt dat wat minder. Ook zijn er draagdoeken die je op maat kan laten maken en anders zou je eens kunnen kijken bij zelf een draagdoek maken. Ik geloof dat je op moet letten op welke stof maar verder dan kan bepalen hoe lang je hem wil hebben. Of het lekker draagt weet ik niet. Ik heb zelf maatje 44 en ben een (bijna) dagelijkse drager. Vind het zelfs fijner in sommige omstandigheden dan de wandelwagen. Succes
Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik ben namelijk nogal een "buitenmens" met mijn honden en paarden en eigenlijk lijkt het me bv met name bij het voeren van de paarden en dat soort dingen erg handig om te dragen.. Dan is de kleine erbij maar heb ik toch mijn handen vrij om mijn ding te doen...