Hoe werkt het met een draagdoek als mama maat 50 heeft?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mika013, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
    Misschien een rare vraag, maar zoals de titel al zegt, zijn er mama die ervaring hebben met het gebruik van een draagdoek/draagzak als ze zelf een behoorlijk "maatje meer" hebben?
    Past zoiets dan? En is het praktisch?

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen..

Dank je!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    een draagdoek past heus! je hebt daar verschillende maten in. Ik heb (42/)44 en maatje m van doek (ook wel eens leuk;)) En ze hebben ook L en XL. Gewoon even passen/meten

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Je kunt het opzoeken op de website van draagdoek.nl. Daar staat ook een handige maattabel. Past echt hoor! Geen enkel probleem.

4. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bondolino, een draagzak, kun je verstellen tot 140 cm tailleomvang. Ik heb dezelfde maat als jij en die ga ik bestellen.

5. Simsalabim

Simsalabim Actief lid

14 sep 2009
    150
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zei tailleomvang, maar bedoel heupomvang.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Er zijn diverse mogelijkheden om te dragen met een draagdoek. Bij sommige knopen heb je nog voldoende doek over aan de achterzijde. En met een maatje meer wordt dat wat minder. Ook zijn er draagdoeken die je op maat kan laten maken en anders zou je eens kunnen kijken bij zelf een draagdoek maken. Ik geloof dat je op moet letten op welke stof maar verder dan kan bepalen hoe lang je hem wil hebben.

Of het lekker draagt weet ik niet. Ik heb zelf maatje 44 en ben een (bijna) dagelijkse drager. Vind het zelfs fijner in sommige omstandigheden dan de wandelwagen.

Succes

7. Mika013

Mika013 Lid

10 dec 2009
    93
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik ben namelijk nogal een "buitenmens" met mijn honden en paarden en eigenlijk lijkt het me bv met name bij het voeren van de paarden en dat soort dingen erg handig om te dragen..
    Dan is de kleine erbij maar heb ik toch mijn handen vrij om mijn ding te doen...

Deel Deze Pagina