Ik heb nu al verschillende merken rompers gehad. C&A, zeeman, Primark, Zara en allemaal rekken die veel te fel uit na enkele keren gewassen te hebben.. Vooral aan de nek Waar vind ik er goeie, niet té dure die hun pasvorm blijven behouden? H&m, Hema, Next?
Ja hema, next en h&m bevallen mij prima. Die van next zijn heerlijk zacht. Van h&m mooie pasvorm. Hema zijn ook fijne rompers
Denk dat het ook aan je kindje ligt. Hema zat verschrikkelijk bij onze smalle dochter. Ik had vooral h&m en lief!
Ik ben fan van de Hema stretch rompers (niet de gewone, die vond ik echt waardeloos. Voor mijn dochter heb ik echt alleen die nog in huis. Zitten mooi, blijven goed in de was en in heel veel kleuren te koop. Voor een heel klein babietje zweer ik bij de overslagrompers van petit bateau, maar die zijn helaas een heel stuk duurder. De overslagrompers in kleine maatjes van de h&m vond ik ook wel ok. De rompers van de h&m in grotere maten vind ik dan weer niet zo'n succes, ik vond ze nogal wijd en ze rekken nog meer uit tijdens het dragen.
Hema stretch!!! Super fijne rompers. Blijven mooi in de was en de pasvorm blijft hetzelfde. Ik wissel ze af met rompers van petit bateau, die blijven ook goed.
De Hema stretch rompers zijn nu in de aanbieding, 2+1 gratis als ik het goed heb. Mocht je ze willen proberen, dan is dat mooi meegenomen natuurlijk .
De gewone rompers van de hema zijn hier fijn. Die van stretch niet, maar dat ligt aan de brede schouders van onze zoon.. Hij begon te huilen als ik het aan trok. En de rompers van H&M zijn fijn, hebben een goede pasvorm en zitten goed rondom de billen. Die verplaatsen zich ook niet tijdens het beweging wat de rompers van de c&a wel doen. Om ze te proberen heb ik eerst in het sale rek er een paar gevonden voor een paar euro
Stretchrompers van de Hema en de rompertjes van de H&M! Blijven mooi, vind vooral die van hema heel fijn! Nu 2+1 gratis
Stretch rompers van de Hema, voor deze kleine man koop ik niks anders meer dan die, zitten perfect, rekken goed mee en blijven mooi in pasvorm na het wassen.
Ook ik ben groot fan van de stretch rompers van de Hema. Ze blijven hier mooi in de was, maar ze gaan niet in de droger.
Ook hier fan van de Hema. De kleinste maat de wikkelrompers (hoeft niet over het hoofdje) en later de stretch. En wacht op de actie 3=2 bijvoorbeeld, komt vaak genoeg langs.
Ik ben groot fan van woodenbuttons. Zijn van stevig katoen, mooie kleuren en ze blijven ook mooi. Mijn mannekes waren redelijk slank en deze bleven goed op de schouders zitten.
Absoluut Petit Bateau. Echt met stip de fijnste rompers. Daarna vind ik inderdaad de stretch rompers van Hema wel fijn, mits je kindje niet te smal is.
Wij waren echt fan van petit bateau voor ons smalle poppetje, maar voor de jongste konden die van de hema prima en we hadden er ook een paar van rainbowbabies