Weet iemand waar ik een echt kleine slaapzak kan kopen? Liefst maat 50 waar de baby snel in kan? Bij mijn zoon had ik 8 jaar geleden 1 van babysleeper maar kan nu alleen maar slaapzakken vanaf maat 56 vinden.
Disana Slaapzak Natuur - Baby Natura Ik had deze. Je hebt ze in verschillende kleurtjes. Hema heeft ook kleine slaapzakjes in maat 50 geloof ik. En deze heb ik van de zomer gebruikt. was ook fijn. katoenen bio slaapzak - Baby Natura
Ik vind een zak veel fijner dan dekentjes en lakentjes. Geeft me een rustiger gevoel. Ben zo bang dat baby's onder de dekentjes terecht komen. Misschien ook doordat ik echt slecht ben in het strak en kort opmaken van ledikantjes.
Hema heeft kleintjes, maat 50-62 winter en zomer model en met afritsbare mouwen. Fijne zakken! Wibra heeft ook korte zakjes, alleen vind ik het model echt kansloos. Te breed boven en grote armsgaten.
Dank jullie wel dan rij ik toch deze week even langs de hema. Was al online aan het kijken maar daar is de kleinste maat 62/68.
Ik had een heel mooi slaapzakje van het merk Beeren, gekocht bij de Babydump. Was de enige waar mijn kleine zoontje veilig in kon. En hij was maar 15 euro ofzo...
Hier grote fan van de lodger slaapzakjes. Is maat 50-62 maar ze zijn mooi small en getailleerd waardoor ik mijn angst voor een hoofd in een slaapzak ook goed kon onderdrukken. Mooi smal in het nekje ook... Op internet te vinden voor 25 euro en blijven ook na veel wassen erg mooi.
Bedoel je dat model "hopper newborn"? Ziet er inderdaad smal uit. En denk je dat die warm genoeg is zonder dekentje erbij?
https://www.zalando.nl/bellybutton-slaapzak-hellblau-be853c00h-k11.html Zoiets kan ook. En dan een truitje aan zodat je kindje lekker warm blijft?
Opzich maakt de maat niet uit, als het hoofdgat maar goed past. Mijn dochter van 58 cm ligt ook wel eens in een slaapzak mt 68-80 en daar kan ze absoluut niet in schieten.