Pffft wat een dag... Ik weet even niet meer wat ik moet ik hoop dat jullie het weten. Ik kamp zelf met veel overgeven en misselijkheid door mijn zwangerschap, Maar nu is vriend lief ziek en aan 1 stuk door aan het overgeven en koorts. Nu word ik er nogal onpasselijk van en probeer hem wel te helpen met slokjes water ed maar hij gooit dat slokje er binnen 5 minuten weer uit. Moet hier medisch iets aan gedaan worden en kan er überhaupt iets gedaan worden? Of kan ik iets doen? Want de hele dag overgeven kan niet gezond zijn..
Het heerst enorm nu, buikgriep. Niet iedereen zal dit vinden maar coca cola helpt mij heel goed met buikgriep. Veel sterkte voor jullie
Ik denk eigenlijk aan een virusje oid. Zou me niet direct zorgen maken. Heb ook weleens gehad dat ik zo beroerd was dat ik echt niks binnenhield, ook geen slokje water.
als het langer dan 2 dagen duurt is er gevaar op uitdroging. primperan bijv helpt soms of iets in die richting, dus als het kan even de huisarts bellen
Even met rust laten en over paar uurtjes weer wat slokjes proberen te geven liefst ORS. Als hij blijft spugen zou ik even de HAP bellen en vragen om Primperan/domperidon.
Het klinkt als buikgriep. En dat is heel naar, maar als het goed is dan is het met een dag of 2 weer over. Helaas kun je tegen buikgriep niks doen, behalve uitzieken.
Ja gelukkig. Niet dat overgeven, koorts en alles eromheen niet enorm ellendig is hoor, wil het ook weer niet bagatelliseren..
Bedankt voor de reacties , Ja nu zie ik dat de titel anders over komt maar gelukkig geen ernstige Ziektes. Ik zal als het morgen nog zo is even ors halen bedankt voor de tip! Het is gewoon heel zielig ik weet als geen ander (en natuurlijk de andere dames met hg) wat hij doormaakt door mijn hg
Cola helpt goed! Klinkt raar, maar werkt echt tegen misselijkheid. Kleine slokjes drinken. Hiervoor de huisarts bellen, zoals anderen adviseren, lijkt me niet nodig. Griep gaat erg in de rondte. Het enige wat helpt is uitzieken.
griep gaat als een dolle rond op t moment. Hier al voor de tweede keer het hele gezin plat gehad door die k.u.t.griep. Hier werkt cola echt prima, gewoon kleine slokjes ieder kwartier.