waar goede zwemles omgeving rotterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Young Flower, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    nee snap ik. maar hij is nu al bijna 1,5 jaar bezig en er is nog geen zicht op badje 4 ;) hier zat hij in eerste instantie altijd bij dezelfde leraar (wat fout ging voor hem in het vorige zwembad) maar ook nu veel wisselingen doordat er een dame ziek is. (nu aan het reintegreren)

dus ik laat hem afzwemmen maar overweeg voor mijn jongste toch een ander zwembad. ook omdat ik het rottig vind om over de dijk te moeten rijden in het donker (we komen vanuit capelle ;))

met al deze info kan ik wel wat. polderbad leek me ook wel wat maar vond hem beetje aan de dure kant.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nee Meril ik heb zelf geen ervaring, wel veel vriendinnen van me. Zal het even voor je navragen bij ze.

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ik heb er dan niet veel verstand nog van hoor...
    Maar ze vertelden dat 1,5 jaar een redelijk gemiddelde is dat er afgezwommen gaat worden.
    Is het dan alleen bij jouw kind of meerdere in de groep ?
    neuh die dijk is ook niet zo leuk te rijden haha.
    Ik woon praktisch bij zwembad.
    Ook toevallig donderdags in da house :D

4. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    nee woensdag middag ben ik er altijd ;) ik hoor in moordrecht helaas veel ouders ook klagen over dat kinderen er langer over doen dan ze vertellen. 24 lessen in 1 bad gaan ze vaak overheen. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet tel, maar hij zit er sinds eind januari en als je 24 lessen per bad zou rekenen en hij al van een ander zwembad komt zou hij nu minimaal in bad 4 moeten zitten;)

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ik ga het wel zien.....komt goed ik verwacht dat mijn zoontje ook wel wat langer dan gemiddeld bezig zal zijn of niet.
    Tijd zal het leren , hebben er geen haast mee!
    Als hij klaar is mag de volgende dus mag nog wel ruim 3 jaartjes er voor uit trekken voor we zwemles vrij zijn :$:$:$:$
    Succes ermee....

6. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik hoop dat de oudste voor de zomervakantie klaar is. en dan ga ik in januari met de jongste beginnen

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Heb niet alles gelezen dus ik weet niet of je al een keuze gemaakt heb. Is Barendrecht geen optie voor je?
    Mijn kinderen hebben gezwommen bij zwemschool E&A. Zij hebben jarenlang les gegeven in het zwembad van Barendrecht maar zijn voor zichzelf begonnen.
    Ik heb er zelf hele goede ervaringen mee!
    Als je meer info wilt kun je me een pb sturen.

8. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb nog ggen keuze gemaakt. ik heb nog even. dus neem deze zeker mee in mijn keuze sannebc

9. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Oh, Thanks voor de tip! Hoor wel meer goede verhalen over zwemmen bij reddingsbrigades...bevalt ook goed voor jullie dus? Mag je er zelf bij zijn, zit je in het zwembad of zicht op?
    Tijd lijkt me alleen redelijk laat maar ligt aan kindje of ze dat volhouden misschien...

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vriendin van mij heeft haar dochtertje daar laten lessen en was erg ontevreden. Bij ons kwamen regelmatig kindjes van de kulk over omdat ouders ontevreden waren. De juffen die daar lesgeven zijn de oude juffen van vroeger en mega chagerijnig. Daarnaast stroomt je kindje door als zij vinden dat het goed gaat, wat soms heel lang kan duren. Als je kindje het goed kan is het niet erg maar zodra het wat hulp nodig heeft heb je daar echt een probleem.

Risico van 1 keer per week zwemmen is dat het stukken langer kan duren. Het buiten het feit dat je er twee keer langer over doet omdat het ipv 2, 1 keer is, blijftvhet vaak minder goed hangen en duurt het nog wat langer.

11. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ja zeer tevreden en je mag er uiteraard bij blijven. Super warm want is niet achter glas haha.

Ja is wel laat maar gewoon douchen en pyjama aan en thuis gelijk slapen. Ligt ze om 20 uur op bed is ook geen ramp 1 x per week. En gelukkig dat ze woensdag alleen de ochtend natuurlijk school heeft en geen bso daarna.

12. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Ja dat is ook waar, hoe oud is jouw dochter begonnen en hoeveel kindjes zitten er in een groep? En werken ze ook met badjes en dan over of andere manier? Thanks voor de info hè!

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Daar zwemt mijn dochter ook. Ben ook zeer tevreden over. En is ook maar 1x in de week. Ze zwemt nu op zaterdagmorgen.
    Afgelopen zaterdag was ze ziek en als je netjes afmeldt, dan mag ze die les inhalen.

14. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    5 jaar mogen ze zwemmen en inderdaad met badjes. Nu zit zij met 5 anderen. Maar badje 1t/m 3 is allemaal in ondiepe bad maar afgescheiden met touw. Dus in totaal denk 15 in ondiepe. 5 per groep

15. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    @twinkle star in moordrecht kan je maar 1 keer per week zwemmen dus hun anderhalf jaar gaat over 1 keer per week meer is voor mij ook niet haalbaar

Deel Deze Pagina