Hoi, wie weet waar je een goedkoop aankleedkussen kunt kopen? De Hema heeft ze voor een tientje, maar weet iemand of toevallig winkels als de Wibra ofzo ze ook hebben?
Tot nu toe heb ik ze alleen zo goedkoop bij de hema gezien. Ik heb mijn aankleedkussen toen gekocht bij de mama mazzeldagen van prenetal toen koste hij nog maar 6.99 maar ik heb geen idee wanneer dat weer is.
Ok, thnx! Ik lees net in een heel oud topic dat ze ze ook bij ikea hebben/hadden maar kan ze online helaas niet vinden.
Hier is die van Ikea: SKÖTSAM Commodematrasje - IKEA Maar is opblaasbaar he, lijkt me persoonlijk niet zo fijn
Had hem toevallig nét gevonden, hihi. Dank je wel! Nee dat lijkt me inderdaad niks voor gebruik in huis, komende zomer in de camper daarentegen is ie wel weer praktisch denk ik!
In de camper kun je net zo goed even het verschoningsmatje van de luiertas neerleggen op je bed of op de bank en zo de luier verschonen. Zo'n kussen is echt overbodig vind ik.
Marktplaats idd. Wij hebben naast ons gewone aankleedkussen (xxl) ook een opblaasbaar exemplaar. Ideaal. En ook heel prima te gebruiken als je niet op vakantie bent hoor. Niets mis mee.
Ja marktplaats al gekeken maar was een paar dagen geleden niet echt wat te vinden. Maar zal zo nog eens speuren.
Heb vd week via wehkamp besteld van jollein voor noggern 5 euro Was wel met die wannahave dagen Maar gewoon voor erbij, heb ook een rose van koeka
Bij de hema krijg je in de webshop regelmatig korting, ik heb met korting heel wat basics in 1 keer gekocht (aankleedkussen, badje met standaard, hydrofielen etc).
Nadeel is dat die kussens vaak maar 1 kindje meegaan, dus voor tweedehands moet je t dan hebben van iemand die een reserve had, of bij oma ofzo Die XL kussens zoals je in Duitsland vaak in de Wickelraums of appartementen tegenkomt zijn wel ideaal inderdaad - helaas geen plek. Zo'n standaard hema/prenatal kussen voldoet prima. Een printje of kek kleurtje is naar mijn idee overbodig, je doet er toch een hoes omheen. Dat ikea kussentje heeft mijn schoonmoeder die 2 a 3 dagen per week kleinkinderen-in-de-luiers over de vloer heeft, ze blaast het nooit op, dat is alleen voor de randen, in het middendeel zit gewoon schuimrubber. Het past zo achter of onder de bank en is zachter bij verschonen op de vloer of tafel dan zo'n meeneem matje.
ik heb er 2 bij de hema vandaan. ik bestel ze inderdaad net als iemand anders met korting, die ze met regelmaat hebben. vast met koningsdag ook weer.